שיוויון לנשים מפחיד מוסלמים?

שיוויון לנשים מפחיד מוסלמים?

לפי דתם המוסלמים לא מאמינים שצריך לתת שיוויון לנשים.

למעשה, מותר להם לקנות הרבה נשים, לשלוט בן ולדרוש מהן לטפל בילדים, כמו גם לכסות את כל גופן פרט לעיניים.

לא בטוח שכל הסטודנטיות הנלהבות ולוחמות האקלים שמחממות עימותים אנושיים מיותרים מבינות שבמשטר איסלאמי נשים שוות בערך כמו עיזים, כבשיים או גמלים.

כנראה שככה זה כשאין הרבה עיניין בספרים, מחקרים, עובדות או נתונים אמינים. אולי הרב גוגל יכול לסייע לבנות העולם הרוגשות להבין איזה יחס נותנים המוסלמים הנחמדים לנשים? אולי באותה הזדמנות אפשר גם לראות כמה מאות אלפי מוסלמיות ומוסלמים הצאר של הרוסים רצח במשך שנים אצל הסורים.

ציטוט:

חברת הפרלמנט האירופי: “מצביעה לעדן גולן עבור עולם שבו נשים יכולות לשיר ולרקוד בלי פחד”

עד כאן ציטוט.

שנאת יהודים היא מנהג נפוץ מאז הרבה שנים. ולאומה שלכאורה נבחרה להביא לעולם מוסר ואמונה בשכינה נגרם סבל נורא, וזאת אפילו שהעברים לא ממש הזיקו לשכנים.

פעם סיפרו באירופה שבגללנו הרומאים לכאורה רצחו יהודי סלחני מנצרת באופן מאוד אכזרי. אחר כך טענו שאנו מרעילים בארות, מפיצים מחלות והורגים ילדים קטנים כדי להשתמש בדם שלהם בחגים, ללא קשר לעובדה שהתורה הקדושה לנו מצווה על זלילת מאכלים כשרים.

טוב שהבנות בעולם יבינו שבעוד האומות התרבותיות מתייחסות לנשים בכבוד שיוויוני, המצב לגמרי שונה בצד המוסלמי. למעשה, מאוד יתכן שהעולם הערבי מתקשה להיות דמוקרטי כי זה יחייב מתן שיוויון זכויות לנשים והגבר כבר לא יהייה השליט היחידי.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- אלוהים לא אוהב רוצחים. קישור למאמר בשם- שינאה אלימה והשכלה גבוהה. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה לא מאמינה בשנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן