שיטות עברייניות, מוכרות ומסוכנות

שיטות עברייניות, מוכרות ומסוכנות

יתכן שמי שבמשך שנים שרת בנאמנות צייתנית את הכזבן הנכלולי מימין, זה שנאשם בפלילים וגם חשוד בשני תיקים נוספים, משמיע דברים נכונים לחלוטין. אומנם, אצל פוליטיקאים לא תמיד אפשר להיות לגמרי בטוחות ובטוחים לגבי נכונות הטיעונים, אבל כנראה שבמקרה זה כנראה שיש סיבה טובה לפירסומים המביכים.

ציטוט:

ליברמן: “השיטות של נתניהו – בדיוק כמו גבלס וסטאלין”

עד כאן ציטוט, ואולי כדאי לבדוק אותו כנגד אירועים מצערים ונוראים שכבר התרחשו במציאות בגלל כזו התנהלות.

אומנם, הטיעונים די חמורים, מקוממים ומטרידים, אבל כנראה שהם גם מדוייקים, מבוססים ונכונים. עובדה, שבעבר כבר כתבו על זה בעיתונים די הרבה פעמים. למעשה, אפילו האלוף גולן פעם סיפר באומץ ויושר שהוא מזהה אצלנו תהליכים מאוד מסוכנים וכולם צעקו עליו שהוא סתם מגזים. מאז, הנאשם בפלילים הקים מפלגה של גזענים מרדניים ומסוכנים, אז יתכן שההליכים המזיקים נמשכים.

הנה סקירה קצרה אודות מה שראש הכנופייה עולל לנו עד עתה, שכן יש הטוענים שהפרהסיה האדישה גם סובלת ממחלת השיכחה.

פעם הושמעה כאן הסתה נוראה שלא נמנעה והדבר גרם לכך שמשחרר הבירה שגם עשה שלום עם מדינה שכנה הושמץ, הוכפש ולבסוף נרצח בירייה, והדבר זעזע את האומה וגם הסיט אותה מנתיבה.

מי סתם קרא לגיבור האומה- בוגד? מי זעק ששלום לכאורה יביא לנו סכנה נוראה ומאז אוטובוסים כבר לא מתפוצצים, מעל עשרים שנה? מי מעולם לא ביקש סליחה על ההסתה, ההשמצה והפצת הדיבה? הלבנת פנים בפרהסיה והסתה לשנאה הן מצוות חשובות מהתורה או שגיאה מזיקה, זדונית, אנוכית, פסולה ואסורה? האומה נהנתה מהתוצאה של השנאה? הקיצונים המרדניים כבר הביאו לנו שני חורבנות לאומיים, למה לחזור על מישגים כואבים?

לאחר שכבר התגלה שהמודח מראשות הממשלה הוא פושע סידרתי ועבריין שיורשע ויכלא מסתבר שהחוטא לא רק ריגל אחר יריבים פוליטיים בעבר, אלא ששליחיו עושים זאת גם עכשיו לשר המשפטים, אולי בתקווה להפעיל סחיטה באיומים. מה אפשר לומר? זו ממש התנהגות של ביריונים נכלוליים וחסרי מעצורים.

לאחרונה, העבריין שכנראה קצת חושש מהרשעה שלח מלאך חבלה כדי לפגוע בשר האוצר, כנראה בכוונה רעה. בקיצור, נו, טוב. אז עד כה כבר יש לנו סידרה ארוכה של מעללים נלוזים, מזיקים, מסוכנים ורעים שמעידים שו ושוב על דרכו של העבריין הסידרתי שנאשם בפלילים.

זה קצת לא נעים להבין מליברמן מי כנראה סיפק השראה לכאלה תעלולים מרושעים. יתכן שזו לא המורשעת עם יורש היצר שאינו ממש נחמד או נעים. למעשה, יכול להיות שהמשפחה העברייית לקחה דוגמא ממישטרים אחרים, שגם הם טיפלו ביהודים, רמסו חוקים ולא ממש התנהגו כמו דמוקרטים מתחשבים ושוויוניים.

נו, טוב, אחרי שכל הפעילויות העברייניות הללו הופיע בכותרות יתכן שכבר אין באמת הפתעות.

עכשיו שר האוצר מתלונן שהנאשם פועל כמו עבריין? קצת מוזר לחשוב שליברמן לא ידע שזה המצב מאז הרבה מאוד זמן. למה הדבר לא הפריע לו בעבר? מי יודע? אולי זה בסדר לעולל לאחרים מה שלך לא נעים אבל פחות נעים להיות הקורבן?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- קיצונים, מורדים וחורבנות לאומיים. קישור למאמר בשם- הציונות הגזענית והדמוקרטיה המשיחית. קישור למאמר בשם- סכנה לדמוקרטיה. קישור למאמר בשם- מי הביא גזען שקרן ומסוכן למשכן?  קישור למאמר בשם- למה רשעים גזעניים מתחזים ליהודים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “שיטות עברייניות, מוכרות ומסוכנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן