שיקולים מסוכנים ואישומים פליליים

שיקולים מסוכנים ואישומים פליליים

במידה והקיצונים הסרבניים לא ינהגו כקיצונים סרבנים יתכן שחבורת העבריינים תצליח להשתלט על תפקידים ותקציבים, לבטל חוקים, לרמוס מוסדות דמוקרטים ולעצור הליכים משפטיים.

אם זה חלילה יקרה, מה שיבוא לנו יהייה כנראה די קשה. ללא קשר אם המאבקים והעימותים המזיקים יהיו מבחוץ או מבפנים, כבר ברור לגמרי שבפנינו ימים קשים.

מי יודע? אולי הנאשם בפלילים ינהל מאבקים כואבים ומפלגים גם בבית וגם ילחם עם כל השכנים?
סביר שבתום הפרק עם האירועים המסעירים צאצאי השורדות והניצולים יהרהרו הרבה ימים איך לא שמנו לב מה קורה שבאים קיצונים לוחמניים שמעודדים שנאת אחים.

ציטוט:

נתניהו יצטרך לבחור אם להתעמת עם מדינות העולם – או עם שותפיו לקואליציה.

החלשת מערכת המשפט, קידום הבנייה בהתנחלויות והיעדר תהליך מדיני עם הפלסטינים עשויים להתברר כחרב פיפיות, שתעצים את המסקנות נגד ישראל בבית הדין בהאג. אם נתניהו יחליט להנהיג קו מדיני מתון, המחיר עשוי להיות פגיעה בקואליציה יציבה עם שותפיו.

עד כאן ציטוט.

במציאות, הנאשם האמיץ כנראה לא יעז לעצבן את מי שהולך איתו שכן לזה הוא חייב את חירותו. לפיכך, הוא כנראה קצת פחות יפחד לריב עם העולם המערבי והערבי, אפילו שזה מאוד יפגע במדינה שבאחריותו באופן כלכלי, מדיני וביטחוני.

עימות עם המערב יגרם לנו לנזק רב, אבל בעזרת שיתוף פעולה עם קיצוניות וגזענות פסולה אולי העבריין יצליח לבטל לעצמו את שלל כיתבי האשמה. כנראה שכככה זה כשהגישה היא- שתשרף המדינה.

נו, אז מה יותר חשוב לפושע? נזק כלכלי, פוליטי וביטחוני לאומה או בריחה ממתקן כליאה? אפשר לנחש את התשובה, והיא גם תתפרסם בהרחבה בתקופה הקרובה שכן תהייה מהומה גדולה. החגיגה רק החלה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- המזימה להקמת ממלכת הלכה נחשפה. קישור למאמר בשם- המזימה לביטול הדמוקרטיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “שיקולים מסוכנים ואישומים פליליים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן