שלום ושוויון בציון

שלום ושוויון בציון

חשוב לתמוך בישראלי דמוקרטי, ציוני ואחראי. למעשה, זה הרבה יותר הגיוני מאשר לבחור בעבריין סידרתי שהוא גם נאשם פלילי וכזבן סידרתי.

במבחן התוצאה, יש רגיעה בעזה, בגבול הצפוני שוררת שלווה לאחר השגת הסכמה, והמדינה לא סגורה ואחוזת בעתה בגלל בהלת ההנהלה. אנו לוחמים בפשע ובטרור ביד קשה, בצורה נחושה ומתמידה, פועלים להגשמת חזון האומה אבל גם מתכוננים לאפשרות הכי גרועה. מה אפשר לומר? לאחר הדחת הכנופייה המזיקה המצב מאוד שונה והוא כמעט נפלא.

ציטוט:

לפיד לכלי תקשורת בערבית: נתקן את חוק הלאום ונשמור על הסטטוס קוו בהר הבית.

רה”מ התראיין ל”הלא” ו”פאנט” ואמר שחוק הלאום במתכונתו הנוכחית הוא “עלבון לאזרחים ישראלים שאינם יהודים”. על הר הבית: “יהודים מורשים לעלות לשם, אך לא להתפלל, וזה נמצא תחת השגחה”. על נאומו באו”ם: “חשוב לשים על השולחן שראש ממשלת ישראל מאמין בפתרון שתי המדינות”

ציטוט:

אנו קוראים – גם בתוך התקפת-הדמים הנערכת עלינו זה חדשים – לבני העם הערבי תושבי מדינת ישראל לשמור על שלום וליטול חלקם בבנין המדינה על יסוד אזרחות מלאה ושווה ועל יסוד נציגות מתאימה בכל מוסדותיה, הזמניים והקבועים.

אנו מושיטים יד שלום ושכנות טובה לכל המדינות השכנות ועמיהן, וקוראים להם לשיתוף פעולה ועזרה הדדית עם העם העברי העצמאי בארצו. מדינת ישראל מוכנה לתרום חלקה במאמץ משותף לקידמת המזרח התיכון כולו.

עד כאן ציטוט.

שלום ושוויון הם החזון לציון, וזה מצויין שראש הממשלה הנבון עובד נכון.

כמובן שיש דימיון בין ההצעה של איזה שמאלני פעלתני בשם בן גוריון לדברים שהשמיע יאיר, כך שכנראה לא הוא המציא את הרעיון.

מצד שני, טוב לדעת שיאיר הוא דמוקרט ישראלי שוחר שלום. סך הכל, שנאה, שחיתות, עבריינות ומדון לא כלולים בתורה שיצאה מציון.

אולי לסיכום ניתן לומר עוד דבר, ויתכן שזה העיקר:

אולי זה קצת מביך ולא נעים אבל גורל הדמוקטיה נמצא בידי המוכפשים המושמצים והמקופחים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה הישראלית והגישה הלאומית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן