שרי ביטחון שומרים על ציון

שרי ביטחון שומרים על ציון

כידוע למי שיודעת ויודע, ציונים וציוניות פעם הקימו את המדינה, ביזע, בגבורה, בנחישות כבירה ובהקרבה. הם והן הפריחו את השממה, יבשו יתושים סללו כבישים, הקימו ישובים במקומות נידחים ולחמו בביצות בעזרת מעדרים ועצים אוסטרליים גבוהים.

בזכותן ובזכותן של הגיבורות והגיבורים יש לעם הנרדף פינה קטנה, אבל בגלל ההיסטוריה העגומה שחוזרת על עצמה אין לנו ברירה אלא לשמור על קיומה בהתמדה.

בו גוריון יצג תנועה לאומית גדולה שרצתה בשיבתה של האומה למולדתה, כדי שתחייה שם בשלווה דמוקרטית רגועה בלי כל הזמן לריב עם השכנים בסביבה. הוא הקריא בקול נרגש וגבוה את המגילה, ומאז אנחנו מדינה שקמה לתחייה. חוזה המדינה כנראה נשמע קצת הזוי בהתחלה, אבל נבואתו התגשמה, ובזכות הציוניות והציונים החלום הפך למציאות ועובדה.

פרס בנה בדימונה מיפעל טקסטיל קטן כדי שתהייה למדינה הגנה. רבין כבש את סיני, רמת הגולן ושיחרר את הבירה. עמיר פרץ לחם לאשר ולפתח מערכת ירוט שאין כמותה, והיום גם בני הראה יכולת מדהימה. בין השאר, בן גוריון, גנץ, פרץ וגם פרס היו שרי ביטחון, ובזכותם יש הגננה מעולה לציון. מי סתם אמר ששמאלנים לכאורה לא מבינים בביטחון?

ציטוט:

למערכת הלייזר פוטנציאל להפוך את ישראל למעצמה צבאית.
לאף מדינה כולל ארה”ב, רוסיה וסין, אין את היכולות של מערכת “מגן אור” שפותחה בארץ. למערכת הזו, שתוכל לשמש גם כנשק התקפי ולא רק הגנתי, מהווה פריצת דרך טכנולוגית שאין לה אח ורע בעולם. יש לה אמנם מגבלות, אבל היא תוכל לייצר מציאות אזורית חדשה מול איראן ושלוחיה במזרח התיכון.

ציטוט:

משרד הביטחון השלים סדרת ניסויים במערכת היירוט בלייזר; גנץ: “הישג בינלאומי”

ממשרד הביטחון נמסר כי ישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם שהצליחו להבשיל את טכנולוגיית הלייזר רב-עוצמה לכדי פיתוח מערכת בסטנדרטים מבצעיים ולהדגים יירוט בתרחיש מבצעי.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, יש מי שמדבר על חרדה קיומית עזה בהתמדה, לא פותר את הבעייה ומסתבך עד צוואר בכיתבי אשמה שלא להזכיר את ועדות החקירה. לעומת מנהל הכנופיה העבריינית שהודחה, נראה שהציונים פועלים כבר הרבה מאוד שנים באחריות, בממלכתיות וביעילות כדי לקיים את המדינה על אף כל הבעיות שמציקות לה.

במבחן התוצאה, לפחות ארבעה שרי ביטחון ציוניים תרמו באופן מאוד משמעותי למדינת היהודים בעוד שהנאשם בפלילים בעיקר גרם לנו לנזקים לאומיים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ציונים מופלאים, יעילים ואחראיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “שרי ביטחון שומרים על ציון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן