ציונים מופלאים, יעילים ואחראיים

ציונים מופלאים, יעילים ואחראיים

כידוע למי שיודעת ויודע, לישראל אין ברירה אלא להגן על עצמה. סך הכל, ההיסטוריה העגומה של האומה הרדופה מראה שבכל דור ודור באה לנו איזה צרה קיומית צרורה, וזה קורה בהתמדה מעגלית שחוזרת על עצמה.

יודע דבר מספרים שפעם נבחרנו מכל העמים ומייד הסכמנו לקבל את החוקים, אבל יתכן שאבותנו לא עיינו בפרטים הקטנים ולכן לא ממש הבינו את משמעות הדברים.

כנראה שזה לא קל לספר ברבים שאנו נבחרים מוסריים המאמינים שיש לכבד יצירות ויצירים בשל קדושת החיים שכן המסרים הללו די מעצבנים את כל האחרים, שכל הזמן מתרגזים עלינו בגלל שלכאורה אנו חושבים עצמנו למיוחדים.

לפי תורתנו מאוד חשוב לכבד אנשים אבל גם חיוני להיות זהירים וחמושים כדי לשמור על קדושת החיים אם מוכרחים. בדורות האחרונים שלושה שרי ביטחון תרמו המון לשלומה וקיומה של ציון, והראשון פעם היה עוזר צעיר, נאמן, פעיל ויעיל של בן גוריון, זה שתנועתו הציונית הפריחה את האדמה המוזנחת שפעמיים נשרפה וחוותה מדון, אסון ויגון.

טוב לחשוב שהציונים, אלה שסתם היו מושמצים לצרכים פוליטיים אנוכיים ונכלוליים על ידי נאשם שמסובך עד צוואר בפלילים, יזכרו בהיסטוריה כאלה שתרמו הכי הרבה לקיומה והגנתה מדינת היהודים.

לא רק שמאז שנות השישים אנו מוגנים וחמושים, כך לפחות לפי מקורות זרים, כבר שנים כיפת ברזל מגינה על שמי המדינה בצורה מדהימה, ושכבות הגנה נוספות פותחו בטכנולוגיה דומה בעזרת פריצת הדרך המרשימה.

המדינה חייבת תודה גדולה לציוני חברתי, שוחר שלום ואנושי, שכן בזכותו מאוד השתפר מצבנו הביטחוני. למעשה, לאף מדינה בעולם אין מערכת כמו זו שפותחה כאן. במציאות עמיר קצת צנוע וביישן, אבל מעשיו הברוכים שינו בעולם את המאזן.

לאחרונה שר הביטחון הנוכחי שוב מראה שגם הוא אחראי, ואישר פיתוח של עוד מערכת שנשמעת כמו מדע בידיוני. מה אפשר לומר? נראה שהציונים הקימו את המדינה וגם שמרו עליה בהצלחה. יתכן שצריך לומר להם תודה ולהביע הערכה.

מה אפשר לומר על אלה שבמשך שנים התאמצו לכנות את הציונים בוגדים שלא חושבים על שלום היהודים?

במבחן התוצאה, בזכות המושמצים אנו בעצם מוגנים והרבה יותר בטוחים, והמסיתים הנכלוליים והכזבניים מסובכים עד צוואר באישומים פליליים, וגם חשודים בבגידה בשלום התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים.

כאמור, טוב שההיסטורה פעם תראה יותר בבירור מי תרם לשיפור ומי הסתבך, בגד בשבועתו וכנראה ישב בכלא בסוף הסיפור.

קישור לסרטון ביוטיוב.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “ציונים מופלאים, יעילים ואחראיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן