השר ששמו דומה לחנה גורם סכנה לאומה

השר ששמו דומה לחנה גורם סכנה לאומה

כבוד הנאשם בשלל תיקים פליליים, זה הצדיק התמים שגם חשוד בבגידה בביטחון התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, כנראה לא חש בעננים, ויתכן שמצב הדברים גם מעכיר את רוחם של יורש היצר והמורשעת עם הליקויים.

מה עושים אנשים מבוהלים, עצבניים, מתוסכלים וזועפים כדי לשפר את הרגשות הקשים שאינם נעימים? התשובה פשוטה וגם די שיגרתית ומוכרת לפרהסיה, שכן משפחת המלוכה נוהגת כל הזמן להשתמש בה- מפילים אשמה או זוממים צרה למישהו אחר ומייד מרגישים נפלא.

למעשה, זו מסורת יהודית עתיקה ויפה. שהרי כך עשה אדם לחווה, היא האשימה את הנחש שפיתה אותה, ובסוף כולם נענשו והחגיגה נגמרה.

רק בעייה קטנה יש עם המזימה הנפלאה להצתת תבעירה שתאיים על שלום המדינה והשכונה כולה- ביום שלישי כבוד השר הכנוע, זה ששמו דומה לחנה והוא מציית לנאשם פלילי בשקיקה, כבר לא יהייה מופקד על כל השוטרות והשוטרים במדינה, ועומר הנבון והאחראי יזדרז לבטל את ההרשאה שכנראה ניתנה על אף ההתרעה הגלויה למטרות פוליטיקה ויצירת מהומה, בלי התחשבות בשלום המדינה.

ציטוט:

הושג סיכום בין המארגנים למשטרה על מסלול צעדת הדגלים: תעבור גם דרך הרובע המוסלמי בעיר העתיקה.

לאחר שנדחה בשל סירוב המשטרה לאשרו במתווה שתוכנן, האירוע יתקיים ביום שלישי הקרוב • במהלך הצעדה יתקיימו ריקודים ברחבת שער שכם • מארגני המצעד: “שמחים שדגלי ישראל יונפו ברחובות העיר העתיקה על כל חלקיה”

עד כאן ציטוט ממזימה נכלולית ומסוכנת שהיא בעלת פוטנציאל מצויין להתלקחות.

למה כבוד הנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם חשוד בבגידה בעבור עמלה בלי שמישרד הביטחון ידע זומם להצית תבעירה ליורשו בכוונת תחילה? מה, זו מתנת פרידה? תשורה לאומה?

למה צריך לשרוף את המועדון ולהשאיר אדמה חרוכה להנהגה הבאה במקום לכבד את הדמוקרטיה? זו התנהגות בוגרת, אחראית וראויה?

על אף הידיעה המפחידה, המשונה ותמוהה, תושבות ותושבי המדינה יכולים לחוש רגיעה ושלווה, שכן השר החדש לביטחון פנים נראה לא ירשה לקיצונים מסוכנים לגרום נזק לכל המדינה רק כדי לחוש גאווה או לפזז עם דגלים באיזה רחבה נפיצה.

פיקוח נפש דוחה שבת? יתכן שזה גם עילה לבטל התגרות מכוונת, מיותרת, שגויה ומתריסה שסתם תיגרום סכנה למשתתפות ולמשתתפים בה, למדינה ואולי אפילו לשכונה כולה.

קישור למאמר ב N12. המאמר לעיל נשלח כתגובה למפורסם בקישור

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן