סרבנות ושחיתות אינן חלק מחזון הציונות

סרבנות ושחיתות אינן חלק מחזון הציונות

למרבה הצער, אחרי שחלוצות אמיצות וחלוצים נועזים לחמו ביתושים, ייבשו אוייביים, נטעו עצים וסללו כבישים הוקמה מדינה ליהודים. זה קרה אחרי מאמצים וקשיים רבים, אבל עדיין לא הושגו כל היעדים הלאומיים, שכן עוד אין שוויון מלא או שלום עם כל השכנים.

הקואליציה המשונה שקמה לאחרונה ובקרוב תושבע, ברצונה של השכינה שהכל ברצונה, בעיקר נועדה להחליף את כנופיית ההנהגה עם כיתבי האשמה, זו שבעיקר הזיקה, פילגה, הזניחה, השמיצה, הכפישה, טיפחה שנאה, הסתבכה בפלילים וכשלה.

יש קצת הבדל בין מי ששואף לצפצף על חוקים ולמסור את הנפש כדי לספח למדינה מיליוני מוסלמים שלא רוצים, כנראה במטרה לעורר מהומות דמים, לזכות בגינויים בינלאומיים, בסיבוכים ביטחוניים, מדיניים וכלכליים ולהרשים את הבוחרות והבוחרים, לבין מי שמאמין בעקרונות שמפורטים במגילת העצמאות, אלה שגם מופיעים בכתובים הקדושים ורשומים בחזון המייסדים.

לא בטוח שהממשלה שטרם קמה תזכה לכהן לתקופה ארוכה, שכן ההבדלים האידאולוגים והשוני המהותי ביעדים הלאומיים בין חבריה כנראה יגרום לקשיים, במיוחד אם האמריקאים חלילה יתחילו לקדם הסכמי שלום אזוריים שיועילו לכל הצדדים.

סביר שהלאומנים הסרבניים והקיצוניים לא ירצו לעשות הסדרים או לקיים את מה שכתוב במגילה שהצהירה על הההקמה והמצע של מדינת היהודים. הניסיון לעשות שלום נראה יתפס בעיני מי שלא מבין בתורת היהודים כטעות מלאת איומים וסיכונים נוראים.

יתכן מאוד שעל רקע זה יהייה צורך שוב להטריח את האזרחיות והאזרחים, ולשאול את העם מה לדעתו עדיף לישראלות והישראלים- מלחמה לעולמים בסבבים כואבים או הסדרים שמאוד יועילו לכל הצדדים המעורבים, וגם ירגיעו את הילדים שלא אוהבים צופרים מייללים או פיצוצים רועמים.

טוב שתקום ממשלה שתחליף את הכנופיה העבריינית, המסוכנת והמזיקה. מצד שני, חבל ששלום והסדרה לא יהיו הנושא המרכזי של ההנהלה הרעננה, שכן זה היה יכול להביא להקלה רבה, שיגשוג, רווחה ופריחה.

בעזרת השכינה שהכל ברצונה אולי יבוא יום ותושלם המשימה, והחלום העתיק לשלום והסדרה יהפוך את האיזור כולו לגן עדן נפלא.

ניתן להגיב למאמר בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן