תחרות בהשלכת אחריות

תחרות בהשלכת אחריות

נראה שהרוסים הזועפים לא ממש שמחים שהישראלים גזלו מהם תהילת עולמים בפני צופים, והם משמיעים טיעונים ממורמרים וזעופים כדי להדגים שהם מאוכזבים, עצובים ונעלבים.

גם טראמפ המפוטר יפה השיער חווה קשיייים וזעזועים כאשר הבין שנגמרו הימים הטובים, ויתכן שיבואו לו שימועים מביכים בבין דין שישודרו ברבים.

הנאשם המקומי בפלילים כבר מזמן זועק שסתם נטפלים לעבריינים סדרתיים שגם חשודים בבגידה בביטחון התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמישרד הביטחון יודעים. לקיחת אחריות או קבלת המציאות כנראה אינה אפשרות בעלת סבירות, אולי בגלל המורשעת עם הליקות.

מה אפשר להסיק מהסיפורים המרגשים והמשעשעים? נראה שיש גאוותנים חרדתיים שלא מסוגלים לעכל שלפעמים הם לא הכי טובים, אפילו שכולם רואות ורואים את הדיווחים והצילומים

למרבה הצער, דומה שלא כולם יודעים להפסיד בכבוד, אז הם מקטרים, מאשימים ומשמיצים. כנראה שזה נעשה כדי להראות בוגרים, אמיצים, עמידים וגיבורים.

ציטוט:

יממה אחרי הזכייה: גולשים רוסים מציפים את האינסטגרם של לינוי אשרם
מניין העוקבים של לינוי אשרם באינסטגרם אמנם הכפיל את עצמו מאז הזכייה – אך הדף שלה גם מתמלא בתגובות נאצה מצד גולשים רוסים, שלא מצליחים להתמודד עם ההפסד הצורב. “את לא מתביישת להפיץ את זה? כולם יודעים שהמדליה לא שלך”, כתבה אחת הגולשות ללינוי

עד כאן ציטוט שנראה מעיד על קצת מרירות, עגמומיות וחשדנות.

קישור למאמר ב N12. קישור למאמר בשם- אז היא לא התלוננה. כשהסרט נפל לאברינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “תחרות בהשלכת אחריות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן