תפילה חילונית, דמוקרטית וציונית

תפילה חילונית, דמוקרטית וציונית

הנה תפילה חילונית, ישראלית וציונית:
בעזרת השכינה הרחומה שהכל ברצונה ואין בילתה במהירה נצא מעבדות לחירות ומאפלה לאור גדול. תודה רבה על תשומת הלב וההקשבה.

מי יודע? אולי תתקבל התחינה ומחר נחליף עבריינות, כזבנות, נכלוליות, חמדנות, כוחנות, סחטנות, רמאות ושחיתות בחזון הציונות, בהגינות, בשוויוניות, במוסריות, התחשבות, ממלכתיות ואחריות.

מצד שני, העם הנבחר כבר צועד דרך מאוד עתיקה, ובכל דור ודור יש בעייה לאומית חדשה. החוכמה היא כנראה לאחד כוחות, וביחד להתמודד ולהתגבר על הצרה.

אומרים שעם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, אפילו שהמסע אל הלא נודע בדרך כלל מעורר אצל החוששים והחוששות קצת חרדה.

ההנהלה החדשה מורכבת משלל מפלגות מכל קצוות המפה, ולכל אחת מהם גישה והצעה קצת שונה לדרך שעשוייה לסייע לאומה. ללא קשר לשוני בתפיסה, כל הנבחרים והנבחרות בהנהגה הרעננה מבינים ומבינות שמאוד חשוב לתקן ביחד תקלות נוראות שנגרמו לדמוקרטיה על ידי כבוד העבריין עם שלל ההאשמות הפליליות.

אם יש רצון ומוכנות לעשות שיפורים, תיקונים ושיפוצים, מאוד יתכן שנצליח לחזור לפסים ולהגשמת חזון המייסדים. חשוב לא לתת לעניינים אישיים שוליים להפריע למאמץ הלאומי, ומייד נראה שינויים בעוד חודשים ספורים.

קישור למאמר ב N12. צילום: רענן כהן.

המאמר לעיל נשלח כתגובה למפורסם בקישור
ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן