תצוגת תכלית תביא לתפנית?

תצוגת תכלית תביא לתפנית?

נראה שההנהלה הנקייה והאמיצה, זו שאינה מסובכת עד צוואר בשלל כיתבי אשמה או בחשד לבגידה בביטחון המדינה, עושה עבודה מעולה.

ציטוט:

בר-לב: “חמאס נרתע, ההישג משמעותי”
השר לביטחון הפנים התייחס באולפן ynet למבצע “עלות השחר”, והתפאר בכך שבירושלים נשמר השקט בזמן המבצע. הוא שיבח את המנופים הכלכליים על חמאס: “האויב המסוכן ביותר – זה שאין לו מה להפסיד”. גלאון: “ללכת לרגיעה ארוכת טווח”, השרה כהן: “לפיד וגנץ עבדו יחד”

עד כאן ציטוט.

כנראה שלא רק החמאס מורתע וכנראה גם שמח שהחליט לא להצטרף לחגיגה. סביר שגם החיזבאללה ויתר אוייבי המדינה מביטים למרקע וחשים חרדה קיומית קלה.

סך הכל, נראה שכמעט אי אפשר לפגוע בישראל שכן רובם המכריע של הדברים שמעופפים אלינו מיורטים או גורמים נזקים לשולחים. מצד שני, בכירים זדוניים ומזיקים שמסתתרים כלל אינם חסינים, ולמעשה אפילו באיראן כבר נעלמו כמה אנשים.

בהתחשב בנסיבות, אולי עדיפים הסדרים מאשר מזימות, קנוניות והכנות לפגוע ביהודים?

מי שלא יבין שלא כדאי לעצבן אותנו וישנה גישה כנראה יקבל הדגמה, אבל אולי ההצגה האחרונה בעזה תסייע למצב להרגע.

חלילה, יהייה צורך לנטרל איומים בזהירות ודייקנות רבה גם בבירות, באיזה מחילה טחובה או בטהראן הרחוקה. הנזק יהייה נורא, אבל למען קדושת החיים לפעמים אין ברירה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כזבנים משקרים ומנהיגים פועלים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “תצוגת תכלית תביא לתפנית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן