איחוד רשויות וביטול עוונות

איחוד רשויות וביטול עוונות

שינוי דמוקרטי קל בטח לא יפריע לקהל. מה שיטופל, יפורק ויקולקל מאוד ישמח את יורש היצר הפרוע, המורשעת הלקוייה תצהל, וגם לבעל המבוהל כנראה קצת יוקל.

במקום שלושת הרשויות הישנות, המשעממות והנפרדות, כנופיית הממשלה עלולה לשנות את תוכנית החלוקה, כרצונה ולהנאתה, ולעשות זאת בעזרת הרוב שלה במליאה,

רשויות הדמוקרטיה החדשה לא יסבלו מהפרדה מעיקה. כמובן שיהיו בה שלוש רשויות, אבל רק אחת תקבע, והגישה של השאר תהייה אחידה.

תהייה רשות מבצעת, שהיא זו שהוגה, שולטת, מושלת, מחליטה וקובעת. הרשות המחוקקת כנראה תוותר על נוכחותה המעצבנת של האופוזציה במליאה כדי שיהייה ניתן לעבוד בשקט, והרשות השופטת תהפוך לרשות המצייתת. מה אפשר לומר? זה יהייה נפלא, במיוחד לחברי הכנופייה שיחמקו מהרשעה, אבל לא בטוח שיהייה ניתן להמשיך להשתמש במונח- דמוקרטיה.

ציטוט:

נתניהו לא ממתין לנשיא, בכירים בארה”ב: לא נעבוד עם בן גביר.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? העם הנבחר בחר, ועכשיו נראה מה יביא המחר.

מי יודע? אולי הסרבנים הגזעניים והלוחמניים יביאו שלום וביטחון, שלווה, פריחה, גאווה ושיגשוג לציון? מצד שני, לאור הניסיון סביר ששנאת אחים ומדון יביאו עלינו אסון, חורבן ויגון.

נו, טוב. לפחות נתנחם במחשבה שהדמוקרטיה אשמה בכישלון, שהרי הנאשם הפלילי לעולם אינו אחראי למה שקורה כאן בזמן היותו בשילטון.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הבית השלישי וסיכון ממשי. קישור למאמר בשם- תבוסה, מפלה, חורבן ותקומה. קישור למאמר בשם- פושעים רוצים לשלוט בשופטים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “איחוד רשויות וביטול עוונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן