כזבנים מרגיעים מודאגים

כזבנים מרגיעים מודאגים

קצת משעשע לחשוב שהעבריין הסידרתי חושב להרגיע אותי.

סך הכל, כל הניסיונות שנעשו עד כה להשתיק אותי, להרתיעני ולהענישתי על היותי ציוני דעתני לא ממש צלחו, אולי כי קצת קשה להסותני.

למה שאחרי הרבה שנים, אלפי מאמרים, השמעת ביקורת מנומסת ברבים והפרחת אזהרות מפני עבריינים סידרתיים צריך להרגע ולהפסיק לנסות להציל את חזון המייסדים? הרי עכשיו הדברים הרבה יותר מפחידים, מסוכנים ושגויים.

ציטוט:

נתניהו קיבל לידיו את רסן השלטון במדינה, אשר יושביה רק מייחלים עתה לתקופת הבראה, להתאוששות השנאה שאיפיינה את המערכה. עם זאת, ישנו חלק ששב ומשמיע תחזיות שחורות לעתידה של המדינה, עד כדי אזהרה מפני חלוקת ישראל לשתי מדינות (יהודיות) אם ינצח שוב. כל אזהרות הללו התכנסו לכמה מן הקשות ביותר: שלטון נתניהו ישים קץ למערכת המשפט, היועצת המשפטית לממשלה תודח ומי שיבוא במקומה יחליט לשים קץ להליכי המשפט המתנהל נגד נתניהו. מטרתו של נתניהו, כך נכתב, היא לבטל את משפטו. לצד זאת ימונו גם שופטים אחרים לבית המשפט העליון, כך נטען בעוד ועוד תחזיות שחורות שיתממשו אם נתניהו ישוב ללשכת ראש הממשלה.

כל התחזיות הללו יצרו אווירה קשה ביותר בציבור, עד כדי ייאוש. לכן, המשימה להחליף את מצב הרוח הקודר בקרב חצי מהעם, במצב רוח המשדר תקווה ורוגע, הוא שמהווה אתגר עצום הניצב מול נתניהו

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? אולי באמת לא כדאי להתרגש מכל דבר, ויתכן שהמצב יהייה נהדר ומשופר. מצד שני, הכזבן הסידרתי כבר הבטיח כל מיני דברים מעניינים ומרגשים בעבר, והוא מסובך בפלילים עד צוואר. בעברית קלה- אז הוא אמר. רק מבחן התוצאה כנראה יראה לנו מה יקרה כאן מחר.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם איחוד רשויות וביטול עוונות. קישור למאמר בשם- הבית השלישי וסיכון ממשי. קישור למאמר בשם- תבוסה, מפלה, חורבן ותקומה. קישור למאמר בשם- פושעים רוצים לשלוט בשופטים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן