אין שוויון בציון?

אין שוויון בציון?

לציבור הרחב בדרך כלל יש התנגדות למעשי עבריינות, שחיתות, כזבנות וצביעות, או שזה מעלה אצל הפרהסיה המרומה תחושות של התמרמרות.

הסיבה לדבר כנראה קשורה לנזקים שנגרמים לתושבות ולתושבים כאשר פושעים סידרתיים לא מראים כבוד לחוקים מוסריים בסיסיים, חוטאים שוב ושוב כאילו אין אלוהים, ולא ממש מתנהגים כגיבורים שמצליחים לשלוט ביצרים חמדנים, רעים, מזיקים, אסורים ופסולים.

למעשה, התורה מפרטת ליהודים מה מותר ומה אסור די בבירור, ואפילו יש המון תוספות, הסברים ופירושים נבונים בעבור מי שמתקשה בהבנת דבים פשוטים וחוטא בטעות, בשגגה או חלילה בכוונת תחילה, מבצע פשע חמור, נוגס בפרי האסור, מאשים אחרים ומנסה לטעון שהתיק לכאורה תפור.

אחרי שנים של רמייה והפצת כזבים, כשהציבור התמים לפתע רואה את שלל הפשעים, העוונות הרבים, התיקים הפליליים והמישגים המדיניים לא יורדים מכותרות העיתונים היומיים, בסוף הוא מתחיל להבין שיתכן ויש בעייה שדורשת תיקונים.

ציטוט:

המשטרה חוקרת את מתנגדי נתניהו – אך לא את פעיל הליכוד שקרא “לנטרל” את היועמ”שית.

בעוד שבן גביר הבטיח כי המשטרה תחקור הסתה הן משמאל והן מימין, כמה תומכי ליכוד בולטים שהסיתו נגד היועמ”שית ונבחרי ציבור אחרים טרם נחקרו. אחד מהם הוא רמי בן יהודה, שקרא “לנטרל” את היועמ”שית אחרי הפיגוע בירושלים.

עד כאן ציטוט שחושף צביעות ולא ממש מראה על ממלכתיות או שוויוניות אלא דווקא מרמז על ניצני אפליה, כוחנות ורודנות.

הדמוקרטיה לא תוותר על דרכה, אופייה או חזונה של האומה שכבר מספיק סבלה, אפילו אם המורשעת הלקויה נורא רוצה לחלץ את בעלה הפושע ממפלה, בושה גדולה וישיבה משועממת במתקן כליאה במקום שיבלה את הפנסיה עם סיגר מצחין ליד בריכת שחייה מלאה בשמפניה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הצרפתים מזהירים ממהפכנים. קישור למאמר בשם- גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן