גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים?

גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים?

נראה שהאמריקאים קצת מודאגים, ויתכן הדבר קשור לעלייתם לשלטון של גורמים רודניים, גזעניים, עברייניים ומרדניים שאינם ממש דמוקרטים או שוויוניים במדינת היהודים.

אולי כדי לכבות את המדורה המסוכנת שמבעירה הכנופיה, בכוונת תחילה ולא למטרות הגנה, אמריקה תממן הרבה מכתז”יות לרשות השכנה, ובעזרת השם הצעד הזה יעזור לכבות את הדליקה הנפיצה.

ציטוט:

בלינקן לכאן חדשות על חיזוק ההתנחלויות: אף צד לא צריך לקחת צעד שיוסיף דלק.

שר החוץ האמריקני אחרי הפגישה עם אבו מאזן: ארה”ב תעביר 50 מיליון דולר לפלסטינים. מתנגדים לכל פעולה ממי מהצדדים אשר מקשה בהשגת פתרון שתי המדינות, כולל הרחבת התנחלויות, והריסות ופינויים של בתים.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, ארצות הברית תומכת בדמוקרטיות שכמותה מאמינות בשוויון מתחשב ולא באפליה פסולה, ולפיכך היא לא תסכים שישראל תהפוך למדינת הלכה או לממלכה רודנית ועבריינית שמתעלמת מהחלטות האו”מ או תצפצף על חוקיה הקיימים של האומה.

יתכן שהקיצונים שבוגדים בחזון המייסדים ינסו לספר שהאמריקאים הם בעצם בוגדים שמאלניים, או שאין להם זכות להתערב בגסות חצופה בענייניהם של אחרים, אבל קצת קשה להאמין לכזבנים סידרתיים שמסובכים עד צוואר בפלילים ומפריחים שקרים מזעזעים מאז הרבה שנים.

קישור למאמר באן קישור למאמר בשם-.גם אמריקה כבר חשה דאגה. קישור למאמר בשם- למה הכנופיה יוזמת מלחמה? קישור למאמר בשם- קריאה גלמודה הפכה למקהלה. קישור למאמר בשם- הנשיא לשעבר חש צער? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן