השתקה אלימה עוזרת לחשיפה

השתקה אלימה עוזרת לחשיפה

עבריינים סידרתיים מאוד מפחדים מחשיפה מביכה והענשה. מעניין למה יש להם די אומץ להפר חוקים ולהסתבך בפלילים אבל הם מפחדים מתוצאות המישגים המזיקים? מדהים.

מה אפשר לעשות כדי להסתיר מהציבור את האמת המרה שמוכרת לכולנו מאז השירות בצבא, להחביאה, להצניעה מהפרהסיה ולהשתיקה? אולי ניתן לצעוק, לזעוק ולהגיש תלונה מאיימת ושיקרית במשטרה, וכך האמירה הנכונה תהדהד בכל המדינה?

ציטוט:

הליכוד הגיש הבוקר (שישי) תלונה במשטרה נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, בטענה שקרא אתמול “למרי אזרחי וסירוב פקודה” בוועידת החירום של “הארץ” להצלת הדמוקרטיה. ברק אמר בוועדיה כי “כאשר יש משטר שהוא בלתי לגיטימי בעליל, כמו שחיילים לומדים בקורס קצינים שיש פקודות שמתנוסס מעליהן דגל שחור, זו לא זכותו של החייל לא לבצע, זו חובתו. המקבילה האזרחית של זה פה”.

בתלונה שהוגשה נכתב כי התבטואיותיו של ברק מהוות “הסתה לאלימות, פרסומי המרדה ופגיעה בסדר.

עד כאן ציטוט.

כאמור, מי שהיה רמטכ”ל, שר ביטחון וראש ממשלה מכיר היטב את החוק במדינה- אסור לציית לפקודה לא חוקית ומזיקה, ולמעשה יש חובה להתנגד לה. בקיצור, ברק אמר דבר ידוע שמזמן מעוגן בהוראות הצבא. חלילה, הוא כלל לא דיבר על מרד או התקוממות אלימה. סך הכל הרי הייתה שם מצלמה, ולכן ניתן לאזין לזה שוב שוב בקפידה אם אין אמונה.

הטענה שקיום הוראה חוקית ידועה לכאורה מהווה ניסיון להמרדה אלימה היא שטות הזוייה, אבל ההסתה הריקה מאוד עוזרת לפרסם לפרהסיה את היקפה וחומרתה של הבעייה שיוצרת החבורה המזיקה.

טוב שהכנופיה חושפת את דרכה הפסולה מרצונה, ואת ניסיונות ההשתקה בעזרת טענה ריקה שאין ממש בצידה. למעשה, זה מאוד עוזר להסביר למדינה שאסור לשתף פעולה עם מזימותיהם הפסולות, העברייניות והרודניות של הפושעים, אלה העבריינים הסידרתיים שקמים על הדמוקרטיה לכלותה רק כדי למלט נוכל מסוכן מהרשעה.

והנה נקודה אחרונה שאולי תגרום לקצת שמחה.

כידוע, חברי וחברות הכנסת חסינים וחסינות מתביעות דיבה גם כשמושמעים שקרים, כזבים ודברים לא נכונים לפרהסיה. למרבה העליצות, למפלגת הליכוד אין חסינות מתלונה בעוון פרסום שטויות פוגעניות, זדוניות וארסיות שאינן נכונות, ולכן סביר שנשמע מהפושעים התנצלות לאחר הפסד בערכאות, ובעזרת השם הם גם יפרדו מקצת מזומנים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- עבריינות וסרבנות זה ציונות? קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גם מביא נזק בינלאומי. קישור למאמר בשם- גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “השתקה אלימה עוזרת לחשיפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן