עבריינות וסרבנות זה ציונות?

עבריינות וסרבנות זה ציונות?

כזכור לזוכרות ולזוכרים, אך לאחרונה הנאשם בפלילים הבטיח למיקרופונים ולאמריקאים לא לבנות בשטחים ולהפר בכך חוקים בינלאומיים, שלא לדבר על הסיכונים הביטחוניים הנפיצים.

במבחן התוצאה, המינהל האזרחי אישר הרחבת בנייה שכמוה לא הייתה מאז תקופה, ועל אף אזהרתה המפורשת של אמריקה גזען קיצוני וסרבני יקבל שליטה.

מי יודע? אולי הפושע הנכלולי עושה ככל יכולתו לקלקל את המצב במדינה בכוונה, מכל בחינה ובכל גיזרה, בתקווה שיציעו לו עיסקה מקילה בתמורה לפרישה זריזה? מדוע העבריין הסידרתי לא מתחשב בשבועת הנאמנות שינתנה לאומה? למה הוא גורם לסכנה?

ציטוט:

ארה”ב הזהירה את ישראל: “העברת הסמכויות ביו”ש לידי סמוטריץ’ – צעד של סיפוח”

ציטוט:

נחתם הסכם בסוגיית העברת סמכויות המנהל האזרחי לסמוטריץ’.
אחרי מאבק ממושך, שכלל חילופי האשמות הדדיים, חתמו שר הביטחון גלנט והשר השני במשרד סמוטריץ’ על הסכם לחלוקת האחריות ביו”ש.

עד כאן ציטוט שמעיד על כזבנות, מרדנות וחוסר אחריות.

אפשר להבין למה העבריינים רוצים לרמוס חוקים מקומיים ולדרוס שמאלנים בוגדים שתומכים בהסדרים מצילי חיים ככתוב בחזון המייסדים, אבל לא בטוח שכדאי לעבריינים הסידרתיים גם לעצבן את האמריקאים או להפר חוקים בינלאומיים.

לסיכום, כנופיה עבריינית, מרדנית, רודנית, כוחנית וגזענית השתלטה על הנהגת הדמוקרטיה הישראלית, וזו בעיה לאומית רצינית שניתן לפתור די בקלות בצורה משפטית.

לבינתיים, הפושע הסידרתי שמסובך עד צוואר באופן פלילי גורם נזק רב לחזון הציוני, והוא ממשיך לסכן את קיומנו באופן משמעותי לצורך אנוכי. נו, טוב. כנראה שזה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גם מביא נזק בינלאומי. קישור למאמר בשם- גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “עבריינות וסרבנות זה ציונות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן