פושעים, שותפים, שליחים וחוקים

פושעים, שותפים, שליחים וחוקים

בעזרת השם, נמצא האשם. כמובן, הנאשם בפלילים לא אחראי למה שעושים שותפיו החמדניים, אלה המשתמטים שאינם ציוניים, דמוקרטיים או חלילה מגדלים ביכורים ומזיעים, אלא רק סוחטים.

עכשיו לכאורה ברור שהעבריין הסידרתי המסובך עד צוואר בהליכים משפטיים הוא כביכול צדיק תמים, ומי שמתעקש לחלצו מאימת שופטים ולהרוס מוסדות דמוקרטיים מעצבנים הם סרבנים אחרים.

ציטוט:

גפני: “34 שנים אני מחכה להוריד את בג”ץ. אין תחום שהוא לא פגע בנו”

ציטוט:

בקואליציה מוכנים לוותר על פסקת ההתגברות, אך חוששים מתגובת גפני.

בכירים בקואליציה אותתו כי הם נכונים להגיע לפשרה משמעותית ברפורמה, ולהסתפק בשינויים בודדים. חשש מהערמת קשיים מצד יהדות התורה.

ציטוט:

“נדרוס את בג”ץ, נכלא את השמאלנים” – מיכל רוזין דורשת דיון דחוף.
מיכל רוזין פנתה ליו”ר ועדת האתיקה ודרשה לקיים דיון דחוף לאור התבטאויותיו של חבר הכנסת דוד אמסלם מהליכוד.

עד כאן ציטוט שמראה די בבהירות שרמיסת החוק כלל אינה רק מטרה של נציגי היהדות. למעשה, מסתבר שזה גם חלומם של העבריינים הסידרתיים המסובכים עד צוואר בשחיתות.

לנאשם הפלילי יש הרבה הרגלים מגונים. פרט להסתה לשנאה, ליבוי חרדה קיומית עזה והלבנת פנים ברבים לצרכים פוליטיים’ זדוניים ואנוכיים, הנוכל הסידתי גם נוהג לשלוח אחרים כדי יעשו בעבורו דברים פסולים. בצורה זו, המושך בחוטים יכול לספר לתמימות ולתמימים בתמימות מעושה שלכאורה אין לו שום קשר למה ששותפיו הנאמנים והצייתניים מעוללים.

בקיצור, העבריין הנכלולי לא מעז ללכלך את ידיו או לעמוד בחזית ולקדם את שאיפותיו, והוא שולח אחרים שישכבו על הגדר בעבורו, וכך לכאורה יוסתרו חטאיו.

במציאות שאינה הנדסת תודעה, רמייה, מזימה פסולה וקנוניה שרקמה הכנופיה לתועלתה שלה, כל החוטאים בעצם יושבים באותה סירה, והם חוששים משקיעה ומטבילה, שלא לומר רועדים מהמחשבה אודות הרשעה או ניתוק מתקציב המדינה.

חוץ מכל זה, מי שירוויח ישירות מהשינויים ההרסניים המוצעים בחוקים זה הנאשם בפלילים שחתם מרצונו על הסדרים משפטיים שיבטיחו שלא יקרו כאלה דברים. מסיבה זו, אפשר לומר די בוודאות שהוא נמצא בניגוד עניינים ולפיכך ימיו בשלטון ספורים.

הצבעת אי אימון קוסטרוקטיבי יכולה לוודא הקמת ממשלה אחראית, דמוקרטית והגונה בלי הטירדה היקרה של עוד הליך בחירה. רק צריך לגבש הסכמה למען האומה שכבר מספיק סבלה ולהצביע במליאה לסלק את הכנופיה המזיקה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בערוץ 7. קישור למאמר בשם- הנאשם לא אשם? קישור למאמר בשם- כבר ברור שיש לסיים את הסיפור. קישור למאמר בשם- אי אימון זה צעד קונסטרוקטיבי. קישור למאמר בשם-אולי המליאה תבחר בדמוקרטיה? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן