הנאשם הפלילי גם מביא נזק בינלאומי

הנאשם הפלילי גם מביא נזק בינלאומי

כאילו שהודעות מדאיגות, מטרידות ומפחידות ישמחו את הדמוקרטים והדמוקרטיות בישראל או את הציבור שכבר די סובל, היום הודיעו לנו ארצות העולם בנימוס שמצבנו הלאומי שהגיע לשפל.

ציטוט:

האו”ם: הרפורמה המשפטית – סיכון משמעותי להגנה על שלטון החוק.

נציב זכויות האדם של הארגון התבטא בחריפות נגד המהלך וקרא לעצור אותו • לדבריו, המהלך ישקף סיכון משמעותי ליעילות מערכת המשפט, זכויות אדם והעצמאות השיפוטית

נציב זכויות האדם של האו”ם וולקר טורק התבטא היום (שלישי) בחריפות נגד הרפורמה המשפטית וקרא לעצור אותה. בהודעה שפורסמה נכתב כי הוא “מביע דאגה מהשינויים במערכת המשפט ואומר כי אלו ישקפו סיכון משמעותי ליעילותה של מערכת המשפט, להגנה על שלטון החוק, זכויות אדם והעצמאות השיפוטית”. 

הוא התייחס להפגנות והוסיף כי הן משקפות את חוסר הנוחות הציבורית מההצעות. לדבריו, “שינויים כמו אלו צריכים להיעשות אחרי ייעוץ מתמשך ועם הסכמה ציבורית

עד כאן ציטוט שלא ממש מעורר עליצות.

אז מה? האו”מ מסביר לנו שמעלליו הפסולים של הנאשם בפלילים הם מסוכנים ומזיקים. על אף יכולתו המרשימה של מוכר הרהיטים הרהוט לשאת נאום? איך יתכן שעד עתה לא ידענו על הבעייה הלאומית הזו מאום?

לאור הניסיון הקודם עם הנאשם הנכלולי ששב לשילטון סביר שנשמע אותו מדבר למיקרופון, ומנסה לטעון שכולם אשמים בעוד שרק לו לכאורה אין שום אחריות לאסון.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם: הצרפתים מזהירים ממהפכנים? קישור למאמר בשם- גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “הנאשם הפלילי גם מביא נזק בינלאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן