רמזורים אדומים ועבריינים מסוכנים

רמזורים אדומים ועבריינים מסוכנים

הנאשם בשלל תיקים פליליים יודע שאפילו החברים שלו כבר מודאגים?

נראה שלא רק האמריקאים הסמולנים, הצרפתים הרשעים, הרבה משפטניות משכילות ומשפטנים מלומדים, כלכלניות מנוסות וכלכלנים מבועתים, אלא גם השותפים הקרובים מוטרדים ומבוהלים?

ציטוט:

יו”ר פורום קהלת: פסקת ההתגברות היא רעיון מטופש, היא לא תחוקק.

באירוע סגור לעולים, משה קופל הודה כי פסקת ההתגברות נכללת בחוקי ההפיכה המשטרית רק בשל חששות שהעלו החרדים. לדבריו, הנוסח הנוכחי שמקדמת הקואליציה לפסקת ההתגברות הוא מדאיג.

עד כאן ציטוט.

בפועל, העבריין הסידרתי מזמן עושה רק מה שטוב לו אישית ולא לחזון הציוני.

קצת עצוב לראות שכל השותפים הקיצונים, הנאמנים, המאוהבים והמסורים אט אט מתפקחים ומבינים שמי שבוגד בשלוש נשים להן נשבע בחגיגיות מעונבת אמונים לנצח נצחים הוא כנראה אדם שלא ממש מכבד הסכמים או שולט ביצרים כמו שגיבורים עושים.

עבריינים שלא עוצרים כשהאורות אדומים או מהבהבים בדרך כלל מסתבכים בחטאים, מזיקים לאחרים, נתפסים, נשפטים ומתחרטים. לבינתיים הפושעים הסידרתיים בעיקר מחרטטים ומאשימים את הרמזורים.

למה הנאשם בפלילים דורס את הרמזורים, רומס מוסדות דמוקרטיים, ונמנע משימוש בבלמים?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- עבריינות וסרבנות זה ציונות? קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גם מביא נזק בינלאומי. קישור למאמר בשם- גם האמריקאים הם שמאלנים בוגדים? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן