גם אמריקה כבר חשה דאגה

גם אמריקה כבר חשה דאגה

מאז כמה שנים יש מאמץ מתמיד, שהוא קצת טרחני, חפרני, ביקורתי ויחסית נימוסי, להסביר בציבורי שהעבריין הסידרתי הוא פושע נכלולי שמזיק לחזון הציוני לצורך אנוכי.

למרבה הצער, לא תמיד הפרהסיה החרדה לקיומה מקשיבה בתשומת לב לכל זוטר אלמוני, במיוחד אם הוא סתם אזרח שולי או חלילה ציוני דמוקרטי ושוחר הסדר אזורי.

כמה טוב שהנאשם הפלילי השכיל לסבך עצמו בהליך משפטי באופן עצמוני. בצורה זו, התוצאות העגומות אינן באחריותי ולכן אפשר אולי להאשים אותי אבל זה לא ממש הגיוני.

מצויין שהבעייה עם הפושע הסידרתי כבר לגמרי ידועה לכל עולם ורעייתו. מסתבר שלא רק הציבור הישראלי אלא גם הממשל האמריקאי שם לב שמשהו מהותי אצלנו משובש ולכן אינו לגמרי תיקני, חוקי או בריא.

ציטוט:

ארה”ב מביעה חשש מהמהפכה המשפטית – ומבהירה שאם תעבור, היחסים לא יהיו כתמול שלשום.

ציטוט:

נתניהו דיבר על איראן וסעודיה, בלינקן הבהיר שלשיתוף פעולה מצדו עשוי להיות מחיר.

שר החוץ האמריקאי שמר על נימוס ולא נקב מפורשות בתוכנית להחלשת מערכת המשפט. עם זאת, דבריו המרומזים ביטאו חשש ממשי מפגיעה בערכי הדמוקרטיה. בכך הבהירה השותפה הבכירה לראש הממשלה שלמרות האינטרסים המשותפים – היא נאמנה קודם כל לערכים.

עד כאן ציטוט.

האם יש סיבה לדאגה או רק הצדקה לחרדה קיומית קלה? האם הדמוקרטיה תציל עצמה מהעבריינים המסוכנים הקמים לכלותה? כנראה שבקרוב נדע שכן המערכה על פניה וגורלה של המדינה בעצם כבר נמצאת בעיצומה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- למה הכנופיה יוזמת מלחמה? קישור למאמר בשם- קריאה גלמודה הפכה למקהלה. קישור למאמר בשם- הנשיא לשעבר חש צער? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן