אני צבר ציוני דמוקרטי ובוגדני?

אני צבר ציוני דמוקרטי ובוגדני?

מה שמופיע למטה פורסם בערך לפני שנתיים, וזה היה בזמן שבכל סוף שבוע התקיימו הפגנות אזרחיות ברחבי הארץ, וזה גם קרה בהתמדה נחושה במצודת הבלפוריה אשר בירושלים.

שוטרים תוקפניים, אלימים וגסים צייתו לשר ששמו דומה לחנה, שלכאורה קיבל הוראות לא דמוקרטיות שמקורן בנאשם בשלל כיתבי אשמה.

הכנופיה העבריינית שישבה בשררה ולגמה להנאתה שמפניה שעליה לא שילמה כנראה מאוד נבהלה לראות שהדמוקרטיה שבעה ממעלליה, חטאיה ופשעיה.

המורשעת הלקויה, יורש היצר הפרוע ששוב ושוב מסתבך בערכאה, ואבי משפחת הפשע עשו כל מה שאפשר כדי להכפיש, להשמיץ, להאשים, לתקוף, לאיים, להשהות, לדחות, למנוע, לקלקל, לזלזל, ולהפיץ הסתה לשנאה כדי למנוע הדחה והרשעה.

המאמץ הלאומי להושיע נאשם פלילי גם בא לידי ביטוי בהמון שיחות מעניינות ומנומסות שנוהלו ברשת עם מעריצים כוחניים ותומכים שרופים באותה תקופה אפילה. מצד שני, יתכן שהדוברים הזועפים והמפחידים בכלל לא היו אנושיים אלא סתם רובוטים שתוכנתו לאהוב, להלל, לפאר, לרומם ולשבח עבריינים ולשנוא בוגדים דמוקרטים וציוניים שמאמינים בכתובים או בחזון המייסדים.

ציטוט:

והרי כמה הבהרות לבוחרים המוסתים, ואני מקווה שאולי הן יעזרו לשוגים להבין דברים שחשודים בפלילים משום מה לא מספרים לקורבנות התמימים:

שוחרי שלום אינם בוגדים אוהבי אויבים, שכן הסדרים מדיניים ימנעו נפגעים ועימותים אלימים, ושלום זה למעשה חזון הנביאים והציונים המייסדים.

לעומת זאת, מי שמסרב להסכמים ורוצה לסכן יהודים בעוד סבבים אלימים שלא מסתיימים בעצם בוגד בחזון הציונים.

כזכור לזוכרים חזון המייסדים היה להקים דמוקרטיה ליהודים שחיה בשלום עם השכנים ומכבדת מיעוטים. לתומי חשבתי שהדברים ברורים, מוכרים וידועים?

לצערי, הגזענים, הסרבנים, ואלה שרוצים לספח בכוח למדינה מיליוני מוסלמים לגמרי סוטים מהדרך, וחלומם המסוכן והשגוי יביא לאסונות לאומיים, שכן בעוד כמה שנים אנו עלולים להיות בני מיעוטים בפלסטין באופן דמוקרטי לחלוטין.

במילים אחרות, לבקש ולרדוף שלום אינו סימן לבגידה אלא קיום מצווה מהתורה, וזה גם חזונה הרשמי של האומה.

מי שמסרב להסדרה בוגד בחזון המדינה ומסכן אותה, שכן הדבר רק מוביל לעוד סבבי לחימה. רק שלום מביא ביטחון. לעומת זאת, קיצוניות לוחמנית וסרבנית גורמת אסון,שכול ויגון.

עד כאן ההסברים הפשוטים, אבל די קשה לתקן נזק הסברתי שהסית את האזרחים לשנאה ופחד במשך שנים.

למעשה, ההסתה שהובילה לרצח הנורא מעולם לא הסתיימה או פסקה, ולכן מאוד חשוב ללחום נגדה כדי לשמור על הדמוקרטיה.

אולי כדאי שאנסה גם להסביר שבאופן אישי אני ציוני ודמוקרטי בגישתי, אבל בכל זאת הייתי קצין קרבי, השתתפתי באחת מהמילחמות במולדתי ועשיתי שנים מילואים בכל פעם שקראו לי, ולכן אינני סבור שאני בוגד בעמי או מהווה סכנה לארצי.

לעניות דעתי מי שקורא לאנשים מסוגי- בוגד באופן זדוני בעצם מתיר את דמי ומסית כנגדי. הדבר מצער אותי, שכן כמו רוב האזרחים והתושבים במדינה כאן נולדתי, ולהבנתי אין לי שום רצון להזיק למולדתי.

עד כאן ציטוט ממאמר שכנראה נכתב בניסיון להסביר את המציאות, שכן בזמנו הנאשם בשחיתות ושליחיו הנאמנים סיפרו בהתמדה ומעל כל במה רמה שאנשים מסוגי לכאורה מהווים סכנה למדינה. למעשה, דיבורים כאלה הובילו פעם לרצח ראש ממשלה והסיטו את המדינה מחזונה, וזה חטא נורא.

למרבה המזל, אני רק זוטר שולי ולכן אינני מביט אל מאחורי גבי בעצבנות קיומית קלה כדי לבדוק מי עומד לרצחני לאחר סיום איזה טקס ציבורי שמקדם הסדר שלום אזורי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן