בגידה בביטחון המדינה

בגידה בביטחון המדינה

ממש מדהים! מסתבר שהנאשם בפלילים פגע בביטחון מדינת היהודים לצרכים אנוכיים או פוליטיים, פעמיים.

ציטוט:

בשנת 2018, בלחץ ישראלי, פרשה ארה”ב מההסכם והטילה סנקציות על כלכלת טהראן. בתגובה לכך, החלה הרפובליקה האסלאמית להעשיר אורניום ברמה גבוהה יותר ובכמות גבוהה יותר מהמותרות בהסכם.

ציטוט:

רשום על שמו: נתניהו הוא האדריכל הבלעדי של הכישלון למנוע מאיראן פצצה גרעינית.

איראן קרובה מאי פעם לפצצה, האופציה הצבאית התיישנה ואנחנו תלויים לגמרי בארה”ב. יו”ר הליכוד הוא הנווט שהוביל למבוי הסתום שממנו מנסים עכשיו בנט ולפיד למצוא דרך יציאה, ואחרי כל זה אין בו שמץ בושה בטרם יאשים את הממשלה בכך שהיא “שותקת”.

ציטוט:

מורשת נתניהו: איראן קרובה לנשק גרעיני יותר מאי פעם.

ב-2009 הציב רה”מ היוצא את האיום האיראני בראש סדר העדיפויות שלו. אלא שלמרות הקמפיין הפומבי, עשרות נאומיו ואיומיו – דווקא במשמרתו עומד על פי הערכות זמן הפריצה של טהראן לפצצה על חודשים ספורים. עם חילופי השלטון, יש הזדמנות לחשיבה מחודשת על האיום האיראני

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, ביטול הסכם הפיקוח הקודם היה טעות מסוכנת וחמורה, והעבריין הסדרתי המודח והמסובך אחראי לה.

למעשה, גם מתן אישור לגרמניה למכור צוללות מסוכנות למצרים בעבור עמלה אישית שמנה בלי שמישרד הביטחון ידע לא ממש תרם לביטחונה של האומה.

מה יעשה למלך המודח שלכאורה סרח ופעמיים בגד בשבועתו לשמור בנאמנות אחראית על שלום הממלכה?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ניירות מהודרים אינם מפחידים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן