בועז: בבקשה תתבע דיבה

בועז: בבקשה תתבע דיבה

עיתון ברשת נקודה קום הוקם במטרה להביא לציבור מידע אמין ועצמאי, כזה שאינו שיקרי, נכלולי או מגמתי, אבל למרבה הצער זה לא מה שקורה בחינמון מוטה שמסית את תושבי ישראל יום יום.

למטה יש דוגמה לאמירה שהיא לכאורה דיעה, אבל במציאות היא בעצם הסתה יזומה ושגוייה שגם אינה נכונה.

ציטוט:

זו לא ביקורת, זה רק עוד ניסיון לחסל את נתניהו מבחינה פוליטית.
כשאין במה לאחוז בתיקי האלפים, או בפרשת הצוללות שנסגרה, יש מי שהופכים את ועדת החקירה לאסון מירון לתזה חדשה נגד נתניהו – ומיליוני תומכיו • אך גם לחברי הוועדה ברור: כל ניסיון לצייר את רה”מ לשעבר כאחראי לאסון נידון לכישלון • בועז ביסמוט, דעה.

עד כאן ציטוט, ונעבור לפרשנות למען הבהירות.

המילים- “זו לא ביקורת אלא ניסיון לחסל” נשמעות כאילו פלישתים רשעים קמים על שמשון הצדיק והתמים. במציאות, הנאשם הפלילי סיבך עצמו עד צוואר בשלל תיקים חמורים באורח עצמאי. לפיכך, אולי בעצם מדובר בנסיון אובדני.

המילים- “כשאין במה להאחז בתיקי האלפים” עומדות בסתירה מוחלטת לדיווחיה האמינים של הדס קליין לגבי המפונקים המושחתים והחמדניים. מי שלא מבין שבשבוע שעבר השוחד השילטוני יצא מהשקית השחורה וזיעזע את האומה אולי לא חי במדינה, או סתם מתעלם מעובדה בכוונה.

הביטוי- “פרשת הצוללות שנסגרה” נשמע קצת שגוי, שלא לומר הזוי, שכן עובדתית הוועדה עדיין עוסקת במלאכתה וגם תחשוף בגידה בשלום המדינה בעבור עמלה שמנה בלי שמשרד הביטחון ידע. למה מי שהיה עורך עיתון משקר להמון? מדוע הוא מציג ידיעה שאינה נכונה? ועדת האתיקה מסכימה לכזו עבודה?

המילים- “יש מי שהופכים את ועדת החקירה לאסון מירון לתזה חדשה נגד נתניהו – ומיליוני תומכיו” גם הן לא ממש מייצגות את העובדות. מי שהקים את ועדת החקירה הממלכתית הייתה המדינה ולא איזה כנופיה, והדבר קרה בעקבות אסון נורא, לא בגלל פוליטיקה. דבר שני, הליכוד לא הצליח להרכיב קואליציה ארבע פעמים ברציפות, והיו לו קצת יותר ממיליון תומכות ותומכים. לפיכך- לומר- “מיליוני תומכיו” זה להפריח דיברי שווא. למה סתם לדבר ברבים כאילו שיש מיליונים?

המשפט האחרון הוא אולי הכי נחמד, שכן יש בו חריזה והיא קצת מחפה על הבעייה- “לחברי הוועדה ברור: כל ניסיון לצייר את רה”מ לשעבר כאחראי לאסון נידון לכישלון”. כאמור, הרבה יותר נעים לגלגל חרוזים מאשר לקחת אחריות על מחדלים, אבל מילים לא ממש יעזרו לנאשם בפלילים.

במציאות הנאשם בפלילים התעלם מסכנה ונתן אישורים לצופף בהר יותר מידי חוגגים, אפילו אם התומכים הנאמנים נורא רוצים לספר שהוא מלאך תמים.

מה שאולי מטריד בידיעה שהתפרסמה זה לא ההבנה שכלפי הנאשם בפלילים שגם חשוד בבגידה במדינה נותרה אהדה, אלא המחשבה שמי שהיה עורך עיתון משקר לפרהסיה בכוונה, במסווה של הבעת דיעה.

עורך ישראל היום לשעבר מוזמן לתבוע דיבה את מערכת עיתון ברשת נקודה קום. מאוד נשמח לקבל הזדמנות להראות לציבור בציון מה לא נכון מדבריו להמון. אפשר גם להזמין אותנו לאולפנים כדי לריב בנימוס עם כזבנים מעונבים שתומכים בנאשם בשלל תיקים פליליים. הצופות והצופים בטח יחושו צהלה ושמחה למראה הדברים המשעשעים.

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן