הנאשם הפלילי הוא עבריין סידרתי

הנאשם הפלילי הוא עבריין סידרתי

יודעי דבר מספרים שטחנות הצדק סובבות לאט, וזה קצת מצער וגם מוזר, שהרי גם נאמר שישועתו כהרף עין אז למה לדחות את גזר הדין למחר?

יתכן והמסקנה הברורה מהנאמר למעלה היא שיש בעולמו המופלא הרבה מאוד דברים שאינם לגמרי מובנים, הגיוניים או נהירים, אפילו למשוכנעים.

ציטוט:

יועצי נתניהו זומנו להשלמות חקירה בחשד להטרדת שלמה פילבר.

יונתן אוריך ועופר גולן, ומקורב נוסף ליו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו זומנו היום (רביעי) להשלמות חקירה ביחידת להב 433 של המשטרה. השלושה חשודים בהטרדת עד המדינה שלמה פילבר לפני כשלוש שנים, ויגיעו לחקירה היום ובימים הקרובים.

עד כאן ציטוט.

כידוע למי שיודעת ויודע הסתה נוראה לשנאה וחרדה קיומית עזה פעם גרמו לרצח נורא שזיעזע את האומה והסית אותה מחזונה להסדרה בשכונה. כנראה בגלל הליך הטחינה האיטית, שכאמור נמשך תקופה ארוכה, רק לאחרונה האחראי לנזק נקרא לערכאה.

בקצב הזה, בעוד מספר שנים כנראה שנוכל לספר בהקלה שהעבריין הסידרתי, זה שנאשם בשוחד, הפרת אמונים ומירמה שלא לדבר על החשד לבגידה בשלום המדינה בלי שמישרד הביטחון ידע, הורשע.

בשלב זה כבר יש המון האשמות פליליות, שתי ועדות שחוקרות עוד עוונות וגם החל ההליך הפלילי בערכאות. לפיכך, סביר שבעתיד יהיו תוצאות.

אין צורך לחוש תיסכולים בגלל התמשכות ההליכים המשפטיים. למעשה, נחמד לחשוב שכל לילה הנאשם לא נרדם, והחרדה הקיומית מפני הרשעה פלילית קיימת בליבו גם כשהוא קם.

בציבורי הפושע הכזבני מספר שממש עוד רגע, תיכף, הוא לכאורה שב לנהל כרצונו את החזון הציוני, אבל במציאות העבריין הסידרתי יהפוך לאסיר פלילי.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- עגלים עברייניים ותליונים מוזהבים. קישור למאמר בשם- הבטחות מצחיקות והאשמות פליליות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “הנאשם הפלילי הוא עבריין סידרתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן