הבטחות מצחיקות והאשמות פליליות

הבטחות מצחיקות והאשמות פליליות

זה קצת משעשע לשמוע נאשם בפלילים שסירב בהתמדה להסדרים מצילי חיים לפתע מתחזה למושיע חזון המייסדים הציונים.

למה העבריין הסידרתי לא ניטרל באיראן סכנה אלא רק גנב ארכיון ישן שזמנו מזמן פקע? מדוע אישר להעביר לטרוריסטים בעזה, שבתמורה שיגרו עלינו אלפי טילים, המון מליונים במזומנים?

מי שהתנער מההבטחות שנתן באופן חגיגי בבר אילן ואז שב להיות לאומן סרבן לפתע מכריז שהוא בכל זאת מוכן להגשים את החזון הישן? מה, עד כה לא היה לו מספיק זמן? איך ניתן להאמין למי שמזגזג כל הזמן?

חוץ מזה, למה ימני לאומני, כזבני, בוגדני ונכלולי מעצבן את הקהל שהוסת לשנאה וחרדה קיומית באופן תמידי ומדבר על הסדר אזורי? הרי עד היום לוחמנות, קיצוניות, גזענות וכוחנות היו הדגל העיקרי של הצד המרדני?

הציטוט שלמטה אולי הושמע, אבל לא בטוח שיש לו הרבה אמינות, שכן מתחתיו יש עוד ציטוט:

נתניהו: “אם אבחר, אביא הסכמי שלום עם מלאים עם ערב הסעודית ומדינות ערביות נוספות”

ציטוט:

נתניהו מתנער סופית מנאום בר אילן: אם אבחר, לא תקום מדינה פלסטינית.

בניסיון למשוך קולות נוספים מהבית היהודי, אמר רה”מ בראיון לאתר nrg: “כל מי שהולך להקים מדינה פלסטינית נותן שטח התקפה לאיסלאם הקיצוני. השמאל טומן ראשו בחול, אבל אנחנו ריאליים”

עד כאן ציטוט שמעיד על זגזגנות וחוסר עיקביות, שלא לומר נכלוליות, רמאות או כזבנות.

אולי כדי לציין שלא יהיו הסכמי שלום מלאים עם הסעודים ושאר השכנים הערבים הגאים בלי פתרון לבעייתם של אחיהם הפלסטינים. בגלל שהנאשם בפלילים סירב לפתור את הבעייה במשך שנים לצרכים פוליטיים, אין שום סיכוי שיגשים את הסיפורים שהוא השמיע בנאומים.

המסקנה ברורה וקצת עגומה: הנאשם בשלל כיתבי אשמה שוב משקר לאומה במצח נחושה ומשמיע הבטחה שאינו מסוגל לקיימה. למעשה, במציאות הנאשם בדרך להרשעה וכליאה בבירה עמיקתא, וכבר מזמן הודח מאיגרא רמה.

חוץ מזה, אם הנאשם בשלל כיתבי אשמה כל כך רצה להגשים את חזון האומה למה זה לא קרה עד עתה?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הנהגה אחראית והסדרה אזורית. קישור למאמר בשם- בכל דור ודור צריך גיבור.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “הבטחות מצחיקות והאשמות פליליות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן