ביד חזקה ובזרוע לקוייה?

ביד חזקה ובזרוע לקוייה?

זה קצת לא נעים לגלות לצופות ולצופים שכל הצרות המיותרות, הקשיים הרבים, האישומים הפליליים והסיבוכים המישפטיים לכאורה נגרמו על ידי ליקויים נפשיים. חלילה, יתכן שהטענה שהשמיע כבוד המורשע שכבר יצא מתא לפרהסיה נכונה אבל אולי לא, שכן עדיין לא נערכה בדיקה מקצועית מקיפה ומעמיקה, אז בעצם אין שום מידע.

מצד שני, מי שסובלת או סובל משיבושים לא אחראית או אחראי אישית לפגמים, מה עוד שברוב המקרים הם מולדים.

אין צורך לחוש בושה בגלל מה שיצר השוכן במרומים, זה הרב חסדו שהכל ברצונו והכל לטובה, ולכן חשוב לכבד את כל הבצלמות הלקויות והברואים המקולקלים בצורה שווה.

ציטוט:

אולמרט: הפרסום לפיו משפחת נתניהו לוקה במחלת נפש “משקף את המציאות”.

בכתב הגנה שראש הממשלה לשעבר הגיש במסגרת תביעת הדיבה מצד נתניהו, טוענים פרקליטיו כי הפרסומים לפיהם המשפחה לוקה במחלת נפש “משקפים את המציאות”, וכי אולמרט הביע דאגתו הגנה לגורל המדינה תחת שלטון ראש הממשלה הקודם. לפי עורכי דינו, הוא אף רשאי לבחור את הפסיכיאטר.

עד כאן ציטוט שמעורר קצת השתאות.

אז מה, משך שנים שלטו בנו ביד חזקה, בחרדה קיומית מתמידה, בהסתה לשינאה ובזרוע לקוייה, ולא שמנו לב שיש בעייה עד שיצא כבוד המורשע ששוחרר וסיפר שכביכול יש איזה תקלה קלה?

אולי באמת כדאי שהחשודים כרעועים יפגשו עם אנשי מקצוע רגועים? סך הכל, יפה וראוי לטפל בכל הליקויים של הסובלות והסובלים בחמלה, בהבנה וברחמים.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן