בריחה מרמזת על סכנה?

בריחה מרמזת על סכנה?

יתכן שהפושע הסידרתי זומם להבעיר את המזרח התיכון בסערה של ריב, מדון ויגון רק כדי להעלות עשן שיטשטש את בית המשפט העליון בנימוקי ביטחון? סך הכל, עלייה מתריסה להר הבית, פעילות לא חוקית בשטחים וכמה פוגרומים יזומים עדיין לא הצליחו להבעיר עימותים רחבים.

ציטוט:

ערב הסעודית: “קוראים לכל אזרחינו לעזוב במהירות את לבנון”

ערב הסעודית קראה הלילה (שבת) לאזרחיה לעזוב במהירות את שטח לבנון ולהימנע מלהתקרב לאזורים שבהם מתרחשים עימותים מזוינים. עוד הוסיפה שגרירות ערב הסעודית והדגישה את “חשיבות ההקפדה על איסור הנסיעה הסעודי ללבנון”.

עד כאן ציטוט.

מצער לחשוב שיש סבירות שהכזבן הנכלולי, זה העבריין שכבר שנים משקר להמון בציון, רוצה לקדם אסון בלבנון בניסיון להשאר בשילטון. מי יודע? אולי הסיפור הזה לא באמת נכון ואפשר לישון?

סביר שארצות הברית לא תאשר לכנופייה העבריינית ליזום פעולה כוחנית שאינה הכרחית, אבל בגלל שהמצב כאן קצת רעוע ולא לגמרי רגוע רצוי להיות מוכנים לכל תפנית, גם אם אינה הגיונית.

הסעודים לא מסבירים מדוע הם מזהירים את אזרחיהם להמלט מארץ הארזים, אבל הסימנים די ברורים.
סך הכל, לישראל חשוב להדגים ברבים שעדיין יש לה כמה טייסים, והנאשם בשלל תיקים מנסה מזה זמן להבעיר דברים נפיצים במאמץ נואש לעצור את ההליכים המשפטיים.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן