האחריות של חיות בניבצרות?

האחריות של חיות בניבצרות?

את האבחנה המקצועית שלעיל כנראה לא כתבה פ-ס-י-כ-ו-ל-ו-ג-י-ת מורשעת ולקוייה, אז יתכן שזו רק דיעה אישית ולא ממצא רשמי שיבדק בערכאה.

ציטוט:

ההודעה הלקונית על פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט, ששיגרה לשכת רה”מ לעיתונאים ביום ראשון בערב, מסכמת את 90 הימים של בנימין נתניהו בשלטון; אובדן עשתונות, חוסר שיקול דעת, רפיסות ובלבול, כניעה ללחצים הרסניים מבית והיעדר כל הגיון בסיסי וראיית הנולד.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על ליקות מדאיגה בהבנת המציאות.

קצת מצער שכבוד השופטת חיות לא סבורה שיש בעייה עם עבריינות, ביזוי בית המשפט או הפרת הסכם ניגוד עיניינים, שכן שתיקתה הרועמת מאוד מסכנת את חזון הציונות. המדינה מתפרקת והיא שותקת?

מזה חודשים הציבור בכל המדינה יוצא שבוע אחר שבוע למחאה צודקת כדי להגן על הדמוקרטיה מפני הקמים לכלותה במטרה לחמוק מהרשעה. מעניין מדוע עדיין אין הבנה שכבוד הנשיאה איפשרה את הבושה המזיקה, דוחה את ההחלטה לגבי עצירתה ולא ממש פותרת את הבעייה.

אולי כדאי לארגן מחאה תרבותית ואדיבה גם מול מעונה של המתבצרת בשתיקתה התמוהה? סך הכל, ביכולתה להציל את המדינה אבל עד עתה משום מה זה לא נעשה. למה? מדוע כבוד השופטת ממתינה, דוחה ומשתהה?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- ביזיון העליון. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי, כשל מוסרי ואיום קיומי. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?  קישור למאמר בשם- מפריח הכזבים ממשיך בחטאים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן