הבן היקר ברח לניכר

הבן היקר ברח לניכר

בזמן שלוחמים ולוחמות מסכנים חיים במאמץ להגן על מדינת היהודים ולנטרל איומים מסוכנים, יורש היצר הפרוע, זה עבריין הסידרתי שנוהג להסתבך מידי פעם בחטאים יקרים, חי לו בצורה מפנקת ובטוחה הרחק בגולה על חשבון משלמי המיסים.

אימו המטופחת של העולל התוקפני והארסי היא מורשעת לקוייה שפעם צרחה שתשרף המדינה ושהמשפחה תעבור לגולה. חוץ מזה, היא מאוד אוהבת כסף, מתנות, שמפניה יקרה ופינוקים שעליהם היא לא שילמה. מי יודע? אולי זה נותן לפושעת ה-מ-ש- כ-י-ל-ה תחושה שהיא אהודה או חשובה.

במבחן התוצאה נראה שהמזימה המפחידה כבר הצליחה, לפחות בחלקה. המדינה בוערת, וחלק מהמשפחה כבר עבר לחיי נוחות באמריקה.

ציטוט:

\”המאבטחים איתו בסאונות”: כמה עולה לשמור על יאיר נתניהו בחו”ל.

ישראלי-אמריקני קיבל אזהרה חריגה לא לחשוף פרטים על מיקומו של יאיר נתניהו – זהו השיא החדש בתופעה חסרת תקדים: בגיר בן 32 חי כבר שנה בחו”ל כשהוא מאובטח 24/7. בשב”כ התנגדו, אך הוטלה עליהם האחריות לשמור עליו. מהבניין המפואר שבו הוא מתגורר ועד הדירה הנוספת שנשכרה למאבטחים: ב”אולפן שישי” פורסמה התשובה לשאלת השאלות – כמה עולה למדינה לאבטח את בנו של ראש הממשלה במיאמי.

ציטוט:

יאיר נתניהו ביקש מהמדינה לשלם במקומו פיצויים בתביעת דיבה שהפסיד בה.

חודש אחרי ששופטי העליון פסקו כי נתניהו ישלם לעורך וואלה לשעבר סכום של כ-400 אלף שקל, פנה בנו של יו”ר הליכוד לפרקליטות בבקשה שהמדינה תישא בהוצאות.

ציטוט:

יאיר נתניהו הצהיר שאין ביכולתו לשלם פיצוי: העובדות מוכיחות אחרת.
נתניהו הבן טען בפני ביהמ”ש כי ייגרם לו “הרס כלכלי” אם ישלם 280 אלף שקל • לפי מידע שהגיע לגלובס, ברשותו סכומים גבוהים בהרבה.

עד כאן ציטוט.

יתכן שאין הצדקה לממן אבטחה יקרה לפושע מרושע שלא מייצר פרנסה או תורם הרבה למדינה. אולי הדוד העשיר יתרום את חלקו ויעביר למשפחה הלקוייה עוד קצת תקציב לצדקה נדיבה במקום שהיא תשדוד את המדינה?

מצד שני, אבא של העבריין הצעיר הוא ראש הכנופייה שמצפצפת על החוק במדינה בהתמדה, ולפיכך כנראה שלדעתו האישית מותר לו לעשות כל העולה על רוחו בכספי האומה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בהארץ קישור למאמר בגלובס.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הבן היקר ברח לניכר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן