החומה הבצורה נסדקה והתערערה

החומה הבצורה נסדקה והתערערה

יתכן שהחומה הבצורה נסדקה וחריצים מדאיגים נפערו בה. בכתובים מסופר עוזיהו פעם בנה מגדלים בירושלים, אבל הנאשם בפלילים בעיקר גרם לנזקים.

בדרך כלל התגובה לבשורה מסוג זה תלויה בעמדת השומעת והשומע.

מי שצר על העיר כנראה חש וחשה שמח לראות את חומתה מזועזעת, אבל לעומת זאת, המזדהות והמזדהים עם הנצורות והנצורים זוכרות וזוכרים חורבנות לאומיים מיותרים שגרמו קיצונים לוחמניים, מצטערות ומקוננים.

אולי נפולת של בוגדות נשרה מעגלת הדמוקרטיה בגלל נאמנות לבעל או הבטחות נוצצות ובילתי מציאותיות לעמדות רמות, אבל ההנהלה רק מצופפת שורות, מתקנת תקלות ומתגברת על מהמורות.

לעומת הקואליציה, מצבה של האופוזיציה הרעועה מעורר דאגה קלה, אולי בגלל כיתבי האשמה והנטייה של חלק מחבריה לנסות לשבת ליד הקופה למטרות סחיטה כשרה.

יתכן שאפילו המתחזים לכשרים כבר הבינו שהעבריין הסידרתי כבר לא ישוב לנהל את העניינים אלא יועבר אחר כבוד אל מאחורי סורגים?

ציטוט:

ח”כ מיהדות התורה: “יש מקום לשיתוף פעולה עם הקואליציה”

עד כאן ציטוט.

עכשיו כנראה נותרו רק המאמינות והמאמינים לכזבים שסותרים את תורת היהודים, והמוסתות והמוסטים שכנראה שכחו ששנאה אינה עיקר המסר בכתובים. במגילה כתוב שאנו שוויוניים ושוחרי הסכמים, אבל לא כולן וכולם מתחשבות ומתחשבים בהוראות או בחוקים.

לפעמים עבריינים סידרתיים מסיתים המון אחרים לבצע חטאים ומשגים רבים במשך שנים, ולוקח קצת זמן עד שכולם וכולן נזכרות ונזכרים במה שכתוב די במפורש בתורה שמשה הביא מההרים. למרבה המזל, אישומים פליליים עוזרים לאזרחיות ולאזרחים להבחין בין הטובים ורעים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- שבועת נאמנות, עבריינות ואנוכיות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן