שבועת נאמנות, עבריינות ואנוכיות

שבועת נאמנות, עבריינות ואנוכיות

מי שאירגן הילולה יותר מידי דחוסה לצרכים פוליטיים התעלם מסכנה וגרם במעשיו הפסולים לאסון נורא. למעשה, הכשל המזעזע גרם להקמתה של ועדת חקירה, וכנראה יבוא יום שבו שנתבשר מי אחראי לטרגדיה.

ציטוט:

יועץ לשעבר של דרעי בוועדת מירון: היה על נתניהו לחץ פוליטי לאשר את המתווה.

ציטוט:

הבכירים שלא לוקחים אחריות: דרעי הפציר, אוחנה תמך, נתניהו הסכים, המפכ”ל אישר.
שר הפנים הוביל את המתווה להילולה ללא הגבלה, אחרי האסון דרעי לא אמר כמעט מילה. השר לביטחון פנים תמך במתווה, ואחרי ש-45 נהרגו אמר: “אחריות אין פירושה אשמה”. רה”מ נכנע ללחץ הפוליטי, לאחר ההילולה קרא רק ל”בדיקה”. המפכ”ל אישר תוכניות בלי שהגיע למירון – ולא לקח אחריות. האישים והגופים שיצטרכו לענות לשאלות אחרי מחדל מירון.

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. יתכן שמסקנות ועדת החקירה יעוררו תדהמה וזעזוע. מצד שני, יכול להיות שכבר מזמן פורסם למדינה מי בדיוק אחראי לאסון שקרע את ליבה של האומה, ולכן המסקנה לא תהייה מפתיעה.

האם יתכן שיש במליאה פוליטיקאים ופוליטיקאיות שמתעלמות ומתעלמים מצרכי המדינה ואזרחיה משום שלדעתם ודעתן מה שהכי חשוב זה שהם יהיו בשליטה? יכול להיות שנבחרים ונבחרות בוגדים ובוגדות בשבועות ממלכתיות?

למשרתי ומשרתות ציבור יש מניעים ורווחים אישיים בעודם מתעלמות ומתעלמים מצרכי התושבות והתושבים? זה מותר או אסור?

ציטוט:

מירי רגב: “החלטנו שאנחנו רוצים להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן גם כשזה על החיילים”

ציטוט:.

לא מתנצלת: בהתייחסות ראשונה להקלטה שבה אמרה כי באופוזיציה אין כאבי בטן למקרי אונס, לנשים מוכות, לחיילים או לנכים, טוענת חברת הכנסת מהליכוד כי “דבריי הוצאו מהקשרם. העשייה שלי למען לוחמים, נכים וחלשים מוכרת. התפקיד שלנו להפיל את הקואליציה”

עד כאן ציטוט.

האם יש חוק שמונע מחברי וחברות במליאה להפר את השבועה לשרת את המדינה נאמנה? אולי כדאי להסבהיר לחברי וחברות הכנופייה העבריינית שהודחה שתפקידה של האופוזיציה בדמוקרטיה הוא להיות חלופה ראויה להנהגה ולא לנסות ככל יכולתה להזיק למדינה ולתושביה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשב- מי פוגע בחיילות וחיילים? קישור למאמר בשם- למה האופוזיציה פוגעת בצבא בכוונה? קישור למאמר בשם- הסתה לדרך הנכונה תסייע? קישור למאמר בשם- למה האופוזיציה מורדת בחזון המדינה? קישור למאמר בשם- סופה של הסתה. קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה. קישור למאמר בשם- שנאה היא עיקרה של הסתה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן