למה האופוזיציה מורדת בחזון המדינה?

למה האופוזיציה מורדת בחזון המדינה?

מי מזיק למדינה שכבר מספיק סבלה, בכוונה, למטרות פוליטיקה והימלטות מהרשעה?

מי תוקע מקלות בגלגלי האומה ולא מסכים לסייע לחיילות וחיילים ששירתו אותה בהקרבה וגבורה? מי הכזבן הנכלולי שנוהג להפר הבטחה אחרי שזו ניתנה וכרגע מסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, שלא להזכיר את שתי ועדות החקירה שיביאו לעבריין הסידרתי בעייה הרבה יותר חמורה?

מי מסית לשנאה ומעודד תחושת סכנה קיומית עזה ללא סיבה? מי לא מנע הסתה פרועה שגרמה לרצח נורא? מי עוד לא ביקש סליחה?

מי שוב משתמש באיומים ואלימות תוך חוסר התחשבות שמעיד על עבריינות ורישעות?

מי שתדע או ידע את התשובה לשאלות שלמעלה אולי יזכה בדמוקרטיה. לעומת זאת, המוסתות לשנאה והמשולהבים לאיבה כנראה יחושו קצת אכזבה לאחר שהפושע יורשע.

אין מה לעשות. ככה זה. זה מה שקורה למי שסוטה מדרכה של תורה, שעיקרה אינו טינה או לוחמה מתמידה אלא כבוד, שלום והסדרה. חוץ מזה, יש חוקים במדינה ובגלל זה נראה שהאשמה או חקירה הופכת להרשעה.

ציטוט:

אופוזיציה בכנסת או אופוזיציה למדינה?
האופוזיציה הנוכחית, בניגוד לעבר, מחוייבת אך ורק לעצמה ולא לאזרחי המדינה • לפניכם רשימה מדגמית.

עד כאן ציטוט.

מבלי להיכנס לפירוט, כבר תקופה ארוכה המדינה סובלת בגלל האופוזיציה שלא ממש פועלת לטובתה של האומה אלא בעיקר למען נאשם פלילי שיורשע. למה למשל להתנגד לקיים הבטחה לסייע ללוחמים שהגנו על האוכלוסיה?

מדוע אין לנו שלום והסדרה ככתוב במגילה? למה הממשלה שחטאה, כשלה והודחה לא העלתה את קיצבאות הזיקנה כמומלץ בתורה? האם המודחים בעצם ממשיכים לנסות לקלקל לאחרים לתקן את הכשלים? זה טוב לאזרחיות ולאזרחים?

למה בכלל יש כיתבי אשמה פליליים כנגד ראשי הקואליציה שנשבעו אמונים למדינה ולחוקיה? ככה נותנים לציבור דוגמה טובה? מי שחוטא לתורה, מטיף לשנאה, גורם נזק כביר למדינה וגם חשוד בבגידה בעבור עמלה שמנה לא ממש יזכר בדיברי הימים אלא כטעות מביכה.

כנראה שזה קורה בכל משפחה, ובמיוחד אם היא לקוייה או שוב ושוב מורשעת בערכאה. נו, טוב. לא נורא. מתגברים על הבושה, מתקנים ועוברים הלאה.

בשלב הראשון, כדי לפתור את הבעייה שעדיין מפריעה לאומה, יש לסגור את הנאשם בתא עד לתום ההליכים בערכאה. אין באמת סיבה לאפשר למי שהזיק, פגע, נחשף והואשם להמשיך להרע כאילו כלום לא קרה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- ציונות, יהדות, נכלוליות ועבריינות. קישור למאמר בשם- חזון המדינה ודרכה של תורה. קישור למאמר בשם- מי בוגד בחזון לשוויון בציון? קישור למאמר בשם- שוויון בדמוקרטיה הוא אסון? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל שוויון. קישור למאמר בשם- מגילת העצמאות תשמור על הציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “למה האופוזיציה מורדת בחזון המדינה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן