מי פוגע בחיילות וחיילים?

מי פוגע בחיילות וחיילים?

לפעמים האמת המרה אינה נעימה, אבל צריך לנסות להתמודד עימה בגבורה. במידה וזו חסרה ניתן להטיל אשמה, לנסות להכפיש ולהלבין פנים בפרהסיה, אפילו שהדבר פוגע וסותר לדרכה של תורה.

מי שמזיק לאחרים בכוונה רעה, מצפצף על הוראה חשובה להימנע מפגיעה ועוד עושה זאת אל מול המדינה כולה כנראה מעוניין לחשוף את רישעותו ובורותו בפרהסיה. יתירה מכך, כל הנאמר תקף גם אם היה נכתב בלשון נקבה שאביה גרם להרעלה המונית למטרות פרנסה.

ציטוט:

מירי רגב: “החלטנו שאנחנו רוצים להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן גם כשזה על החיילים”

עד כאן ציטוט מעורר השתאות, שלא לומר פלצות.

האמירה שהופרחה די ברורה: למטרות פוליטיקה לכאורה מותר להפר הבטחה שניתנה לחיילים וחיילות ששירתו את המדינה בגבורה והקרבה.

במציאות שאינה דיברי הבל, שטות, רשעות, נכלוליות, תאוותנות וזדוניות, צבא העם לא צריך לסבול בגלל שנאשם בפלילים רוצה להזיק לממשלה הדמוקרטית, כאילו שלא די בנזק שכבר נגרם למדינה ולעם.

מעניין שלאומנים לוחמניים וסרבניים הם אלה שבוגדות ובוגדים בחיילות ובחיילים לצרכים אנוכיים. מה, המורדות והמורדים בחזון המייסדים לשוויון ושלום עם השכנים מקריבים חיילות וחיילים לצרכים פוליטיים ואישיים? ככה עושים?

מסתבר ששמי שברוב חוכמתה פעם הייתה חסרת תרבות שוב כשלה בלשונה הפזיזה. כתוצאה מדבריה של המודחת הישרה והרגועה, עכשיו המדינה כולה יודעת שהעבריינים שנאשמים בפלילים פוגעים בכוונה, לצרכים אנוכיים ונכלוליים, בחיילות וחיילים.

מסתבר שלעבריינים סידרתיים לא ממש משנה במי הם פוגעים, כל עוד זה עוזר להם לעשות את מה שהם רוצים. כמה טוב שרוב האוכלוסיה כן מכבדת את המומלץ בכתובים ולא מסובכת עד צוואר באישומים פליליים בעוון עוונות מאוד חמורים.

למרבה הצער, ההסתה לשנאה והנזקים שנגרמים למדינה לא יפסקו עד שייהום שר המשפטים סער. במילים אחרות, זה לא יגמר עד שהפושע לא יושם בהסגר. די סבל כבר נגרם לנו ואין צורך לוותר יותר.

בגלל הסתה משחרר הבירה וגיבור האומה הורד לקבר, וזה ממש לא בסדר. אולי כדאי למנוע פיגועים נוספים ולמהר.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- למה האופוזיציה פוגעת בצבא בכוונה? קישור למאמר בשם- למה האופוזיציה מורדת בחזון המדינה? קישור למאמר בשם- סופה של הסתה. קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה. קישור למאמר בשם- שנאה היא עיקרה של הסתה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן