בגידה בחזון המדינה

בגידה בחזון המדינה

לא כולם מעזים לומר את האמת הגלוייה בפנים, אולי כי זה קצת לא נעים וחלילה עשוי להביך את החוטאים, העבריינים והפושעים.

ציטוט:

שר החוץ וראש לא שלל את האפשרות שיסתמך על המשותפת להעברת התקציב הבא • בקשר למותה של שירין אבו עאקלה טען: “התקבל הנרטיב שאנחנו עדיין לא יודעים מה קרה” • על איומי הפרישה של רע”ם: “ידענו מהיום הראשון שיהיה תהליך קשה” • הסכנה הגדולה ביותר למדינה? ממשלת בן גביר-נתניהו

עד כאן ציטוט.

כידוע ליודעות וליודעים, חזונה של מדינת היהודים הוא לעצמאות, שוויון ושלום עם השכנים. למעשה, מתן כבוד, הימנעות מפגיעה או גרימת נזקים שלנו עצמנו לא היו נעימים וכן שאיפה להסכמים רגועים הן גם מצוות מרכזיות מהכתובים.

למרבה הצער, קמו בארץ קיצונים אנוכיים, מסוכנים ומרושעים שמנסים להסית נגד חזון מדינת היהודים והמיצוות הקדושות ממרומים. לצורך זה, הם מלבים שנאה לאחרים, מטפחים פחדים קיומיים, ומלבינים לאחרים פנים ברבים, דבר שגורם לנזקים איומים.

בנוסף, החוטאים המזיקים גם מתאמצים להפריע לדמוקרטיה להגשים את חזונה. הם משתדלים לתקוע לה מקלות בגלגלים, לעורר מהומות דמים. מתנגדים לשלום עם השכנים ובאופן כללי מתנהגים כעבריינים גזעניים, אלימים, חסרי מעצורים ותוקפניים, שלא לדבר על האישומים פליליים וההיסטוריה של סיבוכים משפטיים קודמים.

היום ראש הממשלה החליפי ושר החוץ אמר בלי להיות לחוץ את מה שנחוץ. מי יודע? אולי האמת קצת עיצבנה את המורדים בחזון מדינת היהודים, את המסובכים בפלילים או את השונאים אחרים כאילו זה עיקרה של התורה שמשה הביא מההרים. נו, טוב. מה לעשות. הדברים אומנם קצת כואבים, נוקבים וקשים, אבל למרבה הצער לגמרי נכונים.

הנאשם בפלילים לא ביקש שלום, לא רדף הסדרים ולא העלה את קיצבת הקשישים, אפילו שכתוב שחשוב לכבד את ההורים. בנוסף, הוא גם לא כיבד שבועת אמונים שניתנה לשלוש נשים, וחשוד בבגידה בביטחון מדינת היהודים בעבור מזומנים.

המתחזה ליהודי בעודו שטוף שנאה לאחרים כבר מזמן הראה לעולם שהוא אלים, גזען, חסר שליטה על יצרים רעים ומסוכן. סך הכל, הוא פעם הסתער על מכונית ראש הממשלה שסתם הואשם בבגידה בכוונה רעה לפני שגיבור האומה ומשחרר הבירה נרצח בגלל הסתה פרועה שלא נמנעה.

בעברית קלה, יש סיבה מוצדקת, מבוססת וטובה לדברים הנוקבים והמדוייקים שהשמיע באחריות ויושר מי שכנראה יהייה ראש ממשלה. סך הכל, מי שמאמין בשנאה ובלוחמה שגורמת פגיעה לא ממש מבין בתורה או בחזון המדינה, ולכן משנתו השגויה והנפיצה מהווה סכנה מוחשית לדמוקרטיה ודרכה

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- שנאה היא עיקרה של הסתה? קישור למאמר בשם- עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “בגידה בחזון המדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן