לא עוצרים עד תום ההליכים?

לא עוצרים עד תום ההליכים?

קיימת סכנה מוחשית, ממשית ומיידית לביטחונה של המדינה העברית. משום מה, עדיין אין פעילות משפטית ומשטרתית נחושה ומיידית שתעצור את הפעילות העבריינית, הנכלולית והחתרנית.

חשוד בבגידה בשלום המדינה בעבור עמלה דשנה בלי שמישרד הביטחון ידע לכאורה גם אישר מכירת מטוסים מתקדמים לאמירתים ואף סיפק למדינות שעימן אין לנו הסכמי שלום מסודרים מערכת ריגול זדונית ומסוכנת תמורת רווחים פוליטיים, וכל זה מהווה קצת בעייה.

ציטוט:

“בן סלמאן התקשר לנתניהו – וסעודיה קיבלה אישור להשתמש בתוכנה של NSO”

עד כאן ציטוט.

ההיסטוריה מראה שהעבריין הסידרתי כבר מזמן מפיץ שנאה, עוסק די בהתמדה בהסתה שיקרית שאין ביסוס לה או בהלבנת פנים בפרהסיה, והתוצאה היא מזעזעת ונוראה. למעשה, הדבר פעם הוביל לרצח שפגע באומה שלמה והסית אותה מנתיבה. בנוסף, הוא אישר העברת המון מזומנים לטרוריסטים בעזה ומנע את חיסולו של מנהיגה של הכנופיה האלימה שירתה אלפי טילים על המדינה.

כבר יש שתי ועדות חקירה ממלכתיות שחוקרות אישור דחיסת יותר מידי מאמינים בלי לחשוב על הסכנות, ואישור מכירת צוללות שעלולות לגרום לבעיות לאומיות קיומיות. ללא קשר לשלל ההאשמות הפליליות ולחשיפת שפע העוונות שהביאו לתוצאות עגומות, הרסניות ונוראות, העבריין הסידרתי עדיין לא נסגר במכלאות והוא ממשיך לעשות בעיות.

לאחרונה שוב נשמעות קריאות של איבה והלבנת פנים בפרהסיה שסותרות את דרכה של תורה. שומעים צרחות מלאות טינה שלא לומר חימה שפוכה, ותומכת שרופה לכאורה שלחה איומים מפורשים לראש הממשלה, כאילו לא למדנו דבר מהאסון הנורא שקרה בעקבות הסתה פרועה.

דומה שהמסקנה מסערת ההסתה האחרונה די ברורה. שנאה אינה עיקרה של תורה. היא מזיקה ומאוד פוגעת בקהילה. מי שנוהג באלימות ובחוסר התחשבות הוא חוטא שיזכה להענשה קשה, כאן ואם יש אמונה אז אולי גם בעולם הבא.

נראה שמסע ההסתה לשנאה לא יגמר עד שהעבריין יעצר, וכדאי שזה יקרה מהר. נראה שבכל יום שעובר הנזק רק גובר ואולי לא כדאי להמשיך כך יותר. למה לוותר? לפעמים אין ברירה אלא למנוע נזק לפני שנצטער.

קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר במעריב. .קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה. קישור למאמר בשם- עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “לא עוצרים עד תום ההליכים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן