למה האופוזיציה פוגעת בצבא בכוונה?

למה האופוזיציה פוגעת בצבא בכוונה?

הלאומנים מנסים להראות עצמם כנאמנים למדינת היהודים. במציאות, בעיקר יש מצידם מאמץ לחלץ נאשם בשלל תיקים פליליים מישיבה מאחורי סורגים. לא נראה שטובת האזרחיות והאזרחים ממש מעניינים את העבריינים המודחים.

לצורך ההתחזות לנאמנים ויהודים טובים הם משמיצים שוחרי שלום וטוענים שאחיהם הם בוגדים בעוד מנהיגם שלהם נאשם בשלל תיקים פליליים.

הבוגדים בחזון המייסדים, אלה הנחמדים שעודדו הסתה שגרמה לרצח משחרר ירושלים, משמיעים איומים אבל לא מחסלים סיכונים, מעודדים פחדים קיומיים מתמידים אבל לא מנטרלים יעדים, מבטיחים תגובה מוחצת ושותקים כשנופלים עלינו אלפי טילים וכשהשדות נשרופים, נשבעים לסכל זדים אבל מונעים ביצועים כאילו שהם מגוננים על חברים, מתחייבים להגן על מדינת היהודים אבל מאשרים העברת מיליונים לטרוריסטים.

בקיצור, יש הבדלים קלים בין המילים שמפריחים הלאומנים והמעשים הדלים, המזיקים והמסוכנים. למעשה, הצדקנים העברייניים המשמיצים אחרים מסובכים עד צוואר באישומים פלילים וגם מזמן ידועים בעולם ככזבנים סידרתיים.

לאחרונה הלאומנים שמורדים בחזון האומה לשלום, שוויון והסדרה משמיעים עוד הבטחה ריקה וחלולה כדי להראות אילו הם נאמנים למדינה, אבל בפועל הם לא תומכים במתן עזרה שהובטחה לחיילים שמגנים עליה. בנוסף, הסרבנים מפיצים שנאה ומסרבים להסדרה, אפילו שפשרה ושלום הם החזון מהתורה והמגילה.

ציטוט:

ביטן: “נעזור לחיילים באופן מלא כשנחזור לשלטון”; רייטן: “אתם מרמים אותם”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הפוגעים בלובשי ולובשות המדים אומרים שהם רק יעזרו אם הם יהיו בשילטון. בלי זה, כנראה שלא אכפת להם שהחיילות והחיילים נפגעות ונפגעים. כך נוהגים לאומנים שמקדמים לוחמה לעולמים?

המילים- “נעזור לחיילים כששנחזור לשלטון” נשמעות כמו סחיטה באיומים. מה המשמעות של הדברים? כאילו נאמר- רוצים שנעזור לחיילים ונקיים מה שהובטח להם ללימודים? בבקשה, אין בעייה, רק תנו לנו לנהל את המדינה. עד שזה לא יקרה, ההבטחה הממלכתית שניתנה לחיילות ולחיילים בעוד הם עצמם בהנהלה תופר ברגל גסה, וזה כמובן נעשה מרוב אהבה לצעירים ולצעירות שהקריבו שנים בעבור שלומה של האומה.

לסיכום, הימין הלאומני והסרבני פוגע בהבטחה לתת סיוע למשוחררות ומשוחררים שתרמו שנים מחייהם וחייהן למדינה. למה הקואליציה פוגעת בצבא? זה טוב לאומה? הדבר יעודד את דור המתגייסות והמתגייסים הבא?

איך אפשר לומר לציבור שהימין לכאורה נאמן למדינה אם הוא בעצם פוגע בצבא? זו רמייה והונאה. נו, טוב. כנראה שבגלל כזו התנהלות פסולה יש כנגד ראש הכנופייה שלל כיתבי אשמה ושתי ועדות חקירה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הסתה לדרך הנכונה תסייע? קישור למאמר בשם- למה האופוזיציה מורדת בחזון המדינה? קישור למאמר בשם- סופה של הסתה. קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה. קישור למאמר בשם- שנאה היא עיקרה של הסתה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “למה האופוזיציה פוגעת בצבא בכוונה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן