סופה של הסתה

סופה של הסתה

כידוע למי שיודעת ויודע, התורה העתיקה מבקשת שנכבד את הבריאה, שנסור מרע ושנרדוף שלום או לפחות ננסה להשיג הסדרה.

אחרי הסתה זדונית ורבת שנים העם היושב בציון החל לחשוב בטעות ששלום הוא סכנה או אסון, ושאלוהים לכאורה מעדיף מדון, סרבנות, לוחמנות ויגון.

מזל שהתורה כתובה במפורש כך שניתן לעיין בה בלילה וביום, וגם ניתן להציץ במגילה שבה מוסבר החזון לציון.

מי שהסית לשנאה למטרות פוליטיקה ושליטה כנראה סבר שהיהודים לא זוכרים מה עיקרה של תורה. נו, טוב. אולי אחרי ההרשעה בערכאה תבוא לעם, זה שעבר הנדסת תודעה על ידי עבריין שיכלא, איזה התפקחות קלה.

בעזרת השם, לאחר הדחת הכנופייה המזיקה ליבוי שנאה, חרדה, איבה, טינה והכפשה הוחלפו בהתחשבות, סובלנות, מתינות, כבוד, שלווה ורגיעה. סך הכל, זו דרכה הרשמית של האומה שכבר מספיק סבלה.

הנאשם הפלילי יורשע וישלח למתקן כליאה. זה לא יקרה פעם אחת, שכן יש שלל כיתבי אשמה וגם יבואו עוד בגלל מסקנות שתי ועדות החקירה.

יהייה צורך לעשות מאמץ הסברתי די רציני כדי להזכיר לאומה שסטתה מנתיבה את עיקרי תורתה, את חזונה ודרכה. למרבה הצער, אחרי הסתה מתמידה, רעילה, יזומה ומזיקה שגם הובילה לרצח נורא, היהודים כמעט שכחו שעיקרה של תורה אינו שנאה.

כמובן שגם החטא, הסטייה ואפילו הענישה הן ברצונה של השכינה, זו שהכל נעשה בדברה. בצורה זו, ניתן לומר שהנאשם בפלילים והמורשעת הלקוייה בעצם לא אחראים. הכל ממרומים.

גם אדם וחווה היו לגמרי צחים, תמימים וטהורים כשנתפסו לועסים וחוטאים, ובכל זאת לא עזר להם להאשים זוחלים או שמאלנים ציוניים, ובאו עונשים. ככה זה בחיים.

יודעי דבר בטוחים שיש צדק ושהוא משייט הרחק במרומים ביחד עם עוד כמה גורמים שמיימיים שמנצנצים.

קישור למאמר בשם- חסינות, עבריינות, אלימות וממלכתיות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

5 thoughts on “סופה של הסתה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן