עבריינות, נחישות וציונות

עבריינות, נחישות וציונות

מזה זמן נעשה מאמץ עילאי באופן יום יומי במטרה להסביר באופן מילולי את הסכנה שגורמת השנאה שמופצת על ידי העבריין הפלילי שמסובך עד צוואר באופן משפטי.

אומנם התורה ממליצה על מתן כבוד, הימנעות מפגיעה ושאיפה להסדרה רגועה, אבל הסתה פרועה שלא נמנעה אלא רק לובתה למטרות פוליטיקה ושליטה גרמה לאומה שלמה לסטות מחזונה, מתורתה ומדרכה.

אחרי די הרבה שנים ואלפי הסברים טרחניים במאמרים עם חרוזים כבר יש קצת התקדמות לכיוון היעדים הלאומיים, אבל חשוב שכבר נגיע לפרק הסופי, שכנראה יסתיים במתקן כליאה ציבורי.

כידוע למי שיודעת ויודע, העבריין הנכלוליי הסתבך עד צוואר באופן פלילי באופן עצמוני, אפילו שההזהרות, ההתרעות ואזעקות הושמעו בימים ובלילות במשך שנים רבות.

אולי זה לא ממש עזר לצעוק בקול ניחר, להזכיר את הרצח המר, את הסרבנות לשלום, את חוסר המוסר, את חזון המדינה שהופר והיעדר המחשבה על המחר, שבלי שלום יהייה מר. מה שבאמת סייע להביאנו לקראת קו הגמר הוא טיבעו העברייני של הפושע המוכר.

למרבה המזל, הנוכל לא הצליח להתאפק כמו גיבור הכובש את יצרו, ולכן ההוקרה והתודה מגיעה לו. לא מספיק שעבריין הזגזגן נישא לשלוש נשים ולכולם הדגים איך הוא נואף ובוגד בשבועתו, הפושע השכיל להסתבך בשלושה תיקים פליליים מאוד חמורים, וגם תרם רבות להקמת שתי ועדות חקירה ממלכתיות שכנראה יחשפו עוד עוונות וכישלונות.

מה אפשר לומר? אולי בכלל לא היה צריך להתאמץ ולנסות להסביר שמי שבוגד שלוש פעמים בשלוש נשים הוא כנראה אדם שלא מצליח לכבד הסכמים ולהשתלט על דחפים אנוכיים?

בכל מקרה, עכשיו האומה שהוסתה, הוסטה ורומתה פתאום מגלה שעבריין סידרתי ונוכל כזבני בעצם ניהל אותה בצורה פסולה בעזרת הונאה ורמייה? אוי לבושה. איך אף אחד לא שם לב לבעייה?

נו, טוב. לפחות עכשיו, בזכות הסתבכויותיו הרבות של הנאשם שגרם לנו נזק רב, כבר מאוד השתפר המצב. אין סגרים, אין טילים, אין פוגרומים, אין סרבנות להסדרים, אין עבריינים סידרתיים שמנהלים לנו את החיים. מה אפשר לומר? כמעט חזון אחרית הימים. ממש חזרנו לפסים ושוב אנו ציוניים ודמוקרטים. מדהים. הכל כמובן, ברצון השוכן במרומים המעניש חוטאים.

זה לא ממש חשוב מה או מי גרם לנפילתו של העבריין הסידרתי. מה שכמובן הרבה יותר חיובי זה שנשוב להגשים את החזון הציוני, שהוא שלום איזורי ומישטר שוויוני שאינו גזעני.

קישור למאמר בשם- סופה של הסתה. קישור למאמר בשם- מי יפול? ההנהלה או הפושע? קישור למאמר בשם- שנאה היא עיקרה של הסתה? קישור למאמר בשם- סופה של הסתה. קישור למאמר בשם- עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “עבריינות, נחישות וציונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן