מי יפול? ההנהלה או הפושע?

מי יפול? ההנהלה או הפושע?

היום הנאשם בפלילים הבטיח למאמינות השרופות ולמאמינים המשולהבים נפלאות וניסים, אבל לא תמיד אפשר להאמין לכזבנים סידרתיים. עובדה, הממשלה לא נפלה וגם לא בוטלו האישומים הפליליים.

אחרי שמרמים, משקרים, מכזבים, מבטיחים ולא מקיימים הרבה שנים, לציבור בסוף יש תחושה שאולי לא כל הסיפורים המעניינים לגמרי נכונים. נו, טוב. מכשלים לומדים לקחים, ולעיתים הם גם קצת כואבים, שלא לומר מתסכלים, מעצבנים או מביכים.

ציטוט:

סילמן ורע”ם לא נכחו במליאה: הצעות אי האמון בממשלה נפלו בכנסת.

ציטוט:

נתניהו- נפתלי בנט בלי מנדטים ותמיכה ציבורית לא יכול לעמוד בראש הממשלה, הוא צריך ללכת הביתה עוד היום.

ציטוט:

לפיד: לאופוזיציה יש 54 ח”כים ולנו 60, היו ממשלות כאלה שהחזיקו הרבה זמן.

עד כאן ציטוט והשני מהשלושה שלמעלה כנראה מלא אופטימיות, נכלוליות וכזבנות.

אז מה? במבחן התוצאה ההנהלה הרעננה ונטולת כיתבי האשמה לא הודחה? ועדות החקירה והסיבוכים בערכאה לא נעלמו כבמטה קסם בעננת עשן קטנה?

אומנם העבריין הסידרתי אמר שתיכף תיפול הממשלה אבל הוא שגה, טעה או סתם השמיע תיקווה קלושה שאולי תמלט אותו מהרשעה וישיבה רגועה במתקן כליאה.

מה לעשות שאנשי מכירות נכלוליים לפעמים כל הזמן משמיעים אמירות ריקות, חלולות ונוצצות שלפעמים מתגלות כלא לגמרי מדוייקות. חוץ מזה, עבריינים שהם כזבנים סידרתיים ונאשמים בשלל תיקים פליליים חמורים עם שפע מימצאים קבילים בדרך כלל מורשעים, וזה לא ממש משנה מה הם אומרים, חושבים או רוצים.

בעברית קלה, אולי הנאשם מאוד רצה, כמה וקיווה, אבל הממשלה הרעננה והישרה לא נפלה ולא בוטל ההליך בערכאה.מה לעשות. זו המציאות וחשוב לנסות להתמודד איתה. מי יודע? אולי המורשעת הלקויה תטביע את יגונה בשמפניה או תחבוט. תצרח ותתעלל בעובדותיה, אבל גם זה כנראה לא ימנע את המפלה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר ב MSN. קישור למאמר בשם- כזבים, שקרים ותעלולים נכלוליים. קישור למאמר בשם- עיקרה של תורה, חזון המדינה והסתה. קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים אישר לממן טרוריסטים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “מי יפול? ההנהלה או הפושע?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן