נאשם בפלילים אישר לממן טרוריסטים?

נאשם בפלילים אישר לממן טרוריסטים?

מי שאישר העברת מזוודות עם מיליונים לטרוריסטים שירו עלינו טילים ועודדו פיגועים רצחניים עשה זאת כדי להחליש את הרשות השכנה עם המתונים ולהנציח שנאה לצרכים פוליטים מזיקים, שלמעשה סותרים את חזון מדינת היהודים.

במילים אחרות, הנאשם בפלילים נתן סיוע לאוייבי ישראל שרצחו ועדיין שואפים לפגוע בישראלים. אומנם הוא טוב בהפרחת איומים למיקרופונים, אבל הכזבן הסידרתי לא חיסל את הרשעים אלא דווקא אישר להם לקבל המון דולרים, במזומנים.

עכשיו החמאס שלא הובס שוב גורם לנו נזק, והפושע שעזר להם זועק חמס. למה אין ביטחון בציון? מי אשם בביזיון? בטח הממשלה הרעננה אחראית לכישלון, שכן היא שואפת לרגיעה ושלום ולא מנציחה מדון ויגון.

ציטוט:

ההסבר הנעלם מעיני מרבית הישראלים לעזות המצח הקיצונית של חמאס, המוביל מתקפת רקטות חסרת תקדים על ישראל שגובה חיי אדם, נעוץ במודעות ראשי ארגון הטרור לכך שישראל תחת הנהגת בנימין נתניהו לא רק שאינה שואפת למוטט את שלטונו ברצועה, אלא להיפך: רוצה להבטיח את המשך קיומו. מאז עלה נתניהו לשלטון ב–2009, הוא כרת “ברית בלתי כתובה עם חמאס” — כדברי חיים רמון, שהיה המשנה לראש הממשלה ושר- נגד הרשות הפלסטינית והעומד בראשה.

ציטוט:

נתניהו וחמאס — שיתוף פעולה בין קולגות.

ציטוט:

בנט תקף לאחר דברי נתניהו: “מורשתך – רקטות חמאס על ירושלים ולינצ’ים בעכו ובלוד”

ציטוט:

בזמן נאומו של בנט נקראו לעברו קריאות מהקהל – בין היתר מצד פעיל הליכוד משה מירון וכמה משפחות שכולות – שצעקו לעברו “נוכל”, “אתה ביזיון”, “תסתום את הפה” ונאצות נוספות, שמנעו ממנו לדבר במשך דקות ארוכות. אחרים בקהל ביקשו מהקוראים לחדול: “תכבדו אותנו”. בנט השיב: “המשפחות השכולות הן קדושות. מותר לכן לצעוק ומותר לכן לכאוב. אני אוהב אתכן אהבה גדולה, ואני שומע את הכאב”. הקריאות ליוו אותו לאורך רוב הנאום. אייבי מוזס, ראש ארגון נפגעי פעולות האיבה, עלה לדוכן הנואמים אחרי בנט והתנצל בפתח דבריו בשם המשפחות השכולות על הקריאות לעבר ראש הממשלה.

“אם רק אויבנו היו משקיעים בבניית עתידם עשירית מהאנרגיה שהם משקיעים בלהפריע לנו, מצבם היה שונה לגמרי. אך הם בוחרים בקידוש המוות, מה שמותיר להם להתבוסס בעוני, בעליבות ובתחושת קורבנות קבועה”, אמר בנט. “אנחנו כבר למדנו שאנחנו יכולים לקחת אחריות רק על עצמנו ועל ההחלטות שלנו. לא של אף אחד אחר. וההחלטה הבסיסית שלנו, מראשית הציונות ועד היום, נשארה בעינה: אנחנו נשארים איתנים על אדמתנו. אף אחד לא ישבור את רוחו של עם ישראל. שום דבר לא יזיז אותנו מכאן. כי נצח ישראל לא ישקר.

עד כאן ציטוט.

בעיברית קלה, מי שלא הביס את החמאס אלא סייע לו כדי לפגוע ברשות השכנה עימה יש לנו הסכמה עכשיו צורח שההנהלה החדשה, זו שהפסיקה את הזרמת הכספים הפסולה לאוייבי המדינה, לכאורה אשמה בבעיה הכואבת והעצובה שבאה כאשר אין הסדרה שהיא חזון האומה.

קוראים לדבר המשונה הזה- הסתה, הנדסת תודעה או רמייה, אבל יש המכנים את התופעה הפסולה הזו הלבנת פנים בפרהסיה או סתם הפצת דיבה ללא ביסוס על עובדה, שזה בעצם פשע.

למרבה הצער, אי אפשר לתבוע חברי וחברות כנסת על השמעת שקרים ברבים שכן הן חסינות וחסינים. ללא קשר, בשביל לשכנע מאזינות ומאזינים ביעילות צריך נתונים מבוססים ולא תמיד זה מספיק רק להפריח האשמות ריקות כנגד אחרים.

במשך שנים נפל עלינו גשם של טילים וראינו שדות בוערים בלי שהאחראים לחטאים מנוטרלים. צפינו בתדהמה כיצד העברת המון כספים לטרוריסטים מסוכנים נעשתה באישור הנאשם בפלילים. שמענו שלכאורה אין עם מי לדבר, אפילו שהשכנים מתחננים להסדרים ולוחמים יחד עימנו נגד קיצונים. עכשיו צצים כזבים חדשים, וגם הם ארסיים, שיקריים, מזיקים שבאים מנוכלים שמורדים בחזונה של מדינת היהודים.

חוץ מכל האמור, מי אחראי למותם המיותר של ארבעים וחמישה חוגגים כשאישר התכנסות ללא הגבלה במקומות יותר מידי דחוקים? מי מכר את ביטחון המדינה כולה בעבור עמלה בל שמשרד הביטחון ידע? זה לא סיבה לדאגה או דבר שמאוד מסכן את האומה שכבר מספיק סבלה?

בקיצור, כשמנסים להנדס תודעה ולהטיל על אחרים אשמה אולי כדאי לוודא שהציבור לא יודע את האמת המרה אחרת השקר גלוי לפרהסיה, והשיטה הפסולה אינה ממש יעילה אלא אולי לחשוף את נכלוליות הזדים שמשתמשים בה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בישראל היום. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- לשנאה יש תוצאה עגומה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “נאשם בפלילים אישר לממן טרוריסטים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן