החזון לציון לא כולל זדון

החזון לציון לא כולל זדון

דאגה רבה שררה בקרב חברי הכנופייה עם כיתבי האשמה. מה יקרה אם הציבור חלילה יפריע לפוליטיקאים לנצל את אבל המשפחות השכולות לצרכים אנוכיים?

למרבה הפלא, היחידים שבאו לחלל ימים קדושים, לבזות את זכר החללים ולהראות לפרהסיה שהם גזענים שוחרי מדנים ותוקפניים היו הקיצונים הלוחמניים.

קצת חבל שרדיפת שלום ומתן כבוד לזולת הם מושגים שלא מוכרים לעבריינים שמתחזים ליהודים.

טוב שיש במדינה קולות שפויים, מתונים והגיוניים שגוברים על הצרחנים המסוכנים. חוץ מזה, חשוב להסביר לטועים ששינאת אחרים אינה המיצווה העיקרית בכתובים .

ציטוט:

טקס הזיכרון המשותף הישראלי-פלסטיני התקיים בת”א: “הרצון לנקום התחלף ברצון לשלום”
לאחר פסיקת בג”ץ שהותירה את כניסתם של פלסטינים לישראל למטרת השתתפותם באירוע, אלפי בני אדם התאספו בפארק הירקון. במהלך הטקס הוקרן קטע שהוקלט שבועיים לפני מותו של הכותב והיוצר יהונתן גפן. מפגינים התאספו בחוץ: “שמאלנים בוגדים, כהנא חי”

בטקס נאמה גם פרופ’ נטע זיו, סגנית הנשיא לשוויון ומגוון באוניברסיטת תל אביב, אמרה: “הטקס היום חשוב יותר מתמיד. רוחות רעות, קיצוניות וגזעניות, מנשבות בימים אלו ממוקדי כוח רשמיים בישראל, ומפיחי הרוחות הרעות מאיישים תפקידי מפתח בממשלה. הן מטיפות לעליונות יהודית ופועלות להעמקת הכיבוש. הן מבקשות להגדיל את השסע ולזרות שנאה בין העם הפלסטיני והישראלי”.

עד כאן ציטוט.

מדון, איבה וטינה מובילים לשכול, אסון ויגון, והם גם לא חלק מהחזון לציון. מי שבשגגה חושב אחרת חוטא למצוותיו העיקריות של האל העליון, או חלילה מסית לשנאה ופגיעה בזדון.

פרט למיעוט הצעקני, הסרבני, הלוחמני והגזעני, רוב הציבור בארץ כן יודע מה כתוב במגילה שהקימה בית דמוקרטי חדש לעם העברי. שלום הוא החזון הלאומי וגם ציווי דתי מרכזי. חוץ מזה, יתכן שהספיקו לנו חורבן הבית הראשון והשני. אולי כדאי לשמור על השלישי.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הלבנת פנים וניחום אבלים. קישור למאמר בשם- הסתה לשנאה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כשירות, ליקות וניבצרות. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “החזון לציון לא כולל זדון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן