החזון לשלום שומר על הביטחון

החזון לשלום שומר על הביטחון

בלי להתלהם, לאיים או לרוץ לכל מיקרופון כדי להתרברב ולגזור לעצמו איזה קופון דשן שניתן לנפנף בו בגאון אל מול ההמון, בשקט וביעילות מרשימה שר הביטחון עושה עבודה מצויינת ודואג לשלומה של ציון, בלילה וביום.

מה אפשר לומר? סוף סוף אפשר לפעמים ללכת לישון בלי לחשוש שבכל רגע עשוי לבוא איזה אסון.

ציטוט:

היסטוריה ברבאט: גנץ חתם על הסכם ביטחוני בין ישראל ומרוקו.

במהלך ביקורו במדינה שר הביטחון נפגש עם מקבילו והשניים חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה שיסייע להידוק היחסים. בהמשך ישוחח עם הרמטכ”ל, ראש המוסד ובכירי המטה הכללי, וכן עם שר החוץ. “נמשיך לחזק את הקשרים”, אמר לפני העלייה למטוס

עד כאן ציטוט מעורר עליצות.

מה אפשר לומר על השינוי בסיגנון? הנאשם העבריין אומנם דיבר המון, אבל הממשלה הרעננה מלאה באנשים טובים ואחראיים שאין כנגדם אישומים פליליים או חשד לביצוע עוון, והם לא מברברים אבל פועלים בנחישות והיגיון, ועושים המון למען ציון.

למעשה, המעשים מדברים בעד עצמם, וזה קצת יותר חשוב מהקישקושים של הנאשם.

במשמרת של העבריין הכזבן המצב הביטחוני, החברתי, הכלכלי והמדיני נעשה הרבה יותר רע ומסוכן, אבל למרבה המזל עכשיו בני כאן, והוא חלק מצוות מצויין.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הכבשה הצחורה בעצם שחורה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן