העבר כבר נגמר והסוף קצת מוזר

העבר כבר נגמר והסוף קצת מוזר

קצת חבל שאף אחד מהעוזרים הנאמנים, הכנועים והצייתניים לא העז לספר לכבוד הנאשם בפלילים שבאו שינויים קלים, והוא כבר לא מלך היהודים מזה כמה ימים.

ציטוט:

נתניהו קיים לפחות שני אירועים בבלפור מאז סיום תפקידו כראש הממשלה.

ראש הממשלה בנט אישר לנתניהו למשפחתו לשהות במעון בשבועות הקרובים “לצורך התארגנות”. יועמ”שית משרד רה”מ קבעה כי עליו לממן את הוצאות המחייה והאירוח במעון.

עד כאן ציטוט, שלכאורה מעיד על התעלמות, בורות או סתם עבריינות, גאוותנות, יהירות וחוצפנות.

אולי כדאי שמישהו מהמשרתים את הוד כבודו ירהיב עוז בנפשו ויודיע לו בזהירות ונימוס שעבר זמנו והגיע העת להתפנות מהארמון שכבר אינו רכושו?

למעשה, בדמוקרטיה המלך לא נבחר לכהן לנצח, ומידי פעם מחליפים אותו בשל כישלונו. מוזר שכבוד הכזבן הנכלולי לכאורה לא קורא עיתונים, כביכול לא יודע מה החוק במדינתו, וגם מצפצף עליו להנאתו כששופטים מסבירים לו.

נו, טוב. אם לא תהייה ברירה בטח ישלחו כמה גברתנים במדים עם צו משופטים כדי לגרור את יורש היצר, למשוך את המורשעת הלקויה ולקלף את כבוד הנאשם הממתין בשלווה רגועה לעונשו מהכיסא שכבר אינו שלו.

כשנופלים ונושרים ממקומות רמים בדרך לתאים סגורים ושפע פנאי לחרטות והירהורים, לפעמים חשים שהרוח נושבת בנעימות ועפים כמו ציפורים, אבל במציאות יש קצת בעייה לגבי הדרך בה מסתיימים הדברים.

לפי ההיצמדות הנואשת לאיגרא רמא, יתכן שהנפילה לבירא עמיקתא לא ממש תהייה נעימה, או שהיא קצת מפחידה.

קישור למאמר בהארץ

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן