הפושע הסידרתי גורם נזק ממשי

הפושע הסידרתי גורם נזק ממשי

הכנופייה העבריינית מאוד מזיקה למדינה, לביטחונה, למעמדה, לשלומה, לאחדותה ולכלכלתה. כל הנזק הלאומי לכאורה נעשה במטרה להושיע פושע סידרתי מהרשעה ללא התחשבות בטובת הפרהסיה, בסיבלה ובמצבה, שלא לדבר על חזון האומה.

התנהלות רודנית, חמדדנית ואנוכית לא ממש נותנת דוגמה חיובית או תורמת לאומה העברית. למעשה, היא גזלנית, גזענית ורודנית.

הבעייה לא באה לידי ביטוי רק בארמון המלוכה, שכן היא כבר זוללת כל חלקה טובה ברחבי המדינה ועושה כרצונה.

יתכן שהגיע הזמן לטהר את המשכן. סך הכל, קצת קשה להמשיך לסבול בגלל גחמותיו ותעלוליו של עבריין כזבן. חוץ מזה, הדבר די מסוכן.

אולי הגיע להצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי זריזה במליאה כדי לתקן את הבעייה.

ציטוט:

מזכירות הממשלה העבירה היום (רביעי) לאישור השרים החלטה על עדכון לתוכנית התקציב הרב שנתית. המסמך כולל הורדה של תחזית הצמיחה השנה מ-3% ל-2.7% והורדה של תחזית הכנסות המדינה השנה ב-6.5 מיליארד שקלים; ובשנה הבאה ב-14 מיליארד שקלים.התחזיות הן על רקע ההאטה בכלכלה, האינפלציה, השפעות החקיקה המשפטית והשיח ואודותיה – ועל הכלכלה בכלל וההייטק בפרט.

כמו כן, כוללת התחזית אזהרות כי העברת החקיקה המשפטית, הגדלת קצבאות האברך ותקצוב המוסדות החרדיים במסגרת הכספים הקואליציוניים, עלולים להרע את המצב בפועל ביחס לתחזית המעודכנת כלפי מטה.ההחלטה שהועברה לשרים תהפוך להחלטת ממשלה מבלי שיתקיים בה דיון, אלא אם אחד השרים יפנה למזכירות וידרוש כי ייערך כזה.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, המצב הלאומי מאוד הורע בתקופה קצרה, אבל משום מה האחראים לתקלה עוד לא יושבים במתקן כליאה ומשכימים לספירה.

נציגי ונציגות הציבור במליאה יכולים לאשר בהצבעה הנהלה חדשה. למה לחכות עוד תקופה? כבר היום יש סיבה לדאגה.

קישור למאמר בכאן קישור למאמר בשם- מבחן התוצאה חושף בעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן