מבחן התוצאה חושף בעייה

מבחן התוצאה חושף בעייה

במבחן התוצאה, בתקופה מאוד קצרה הכנופייה העבריינית עם שלל כיתבי האשמה גרמה למדינה לנזק נורא. רעיון הסיפוח הבילתי חוקי של חומש רק יוסיף שמן למדורה ויהפוך את כולנו על כורחנו לשותפים לדבר עבירה.

מצב הביטחון הורע, הסכנה החיצונית גברה והתעצמה, הפילוג בעם קורע את החברה ומצב הכלכלה יסביר מהיום לכל משפחה שיש עם יוקר המיחייה בעייה שרק מחמירה.

למרבה הצער, אי אפשר להאשים את הדמוקרטים הציוניים במחדלים ובכשלים באופן שישכנע את המאזינות המפקפקות והמאזינים החשדניים, שכן הפושעים הם אלה שבמציאות מנהלים ביד רמה ובזרוע לקוייה את העניינים. למעשה, הרצל, בן גוריון, רבין, עמיר שתרם לנו מערכת הגנה מדהימה ליירוט טילים ושאר הבוגדים הסמולנים כבר מזמן לא מפריעים.

ציטוט:

הגזירות כבר כאן: החל מהבוקר – עלייה חדה במחירי המזון.

לאחר דחיית ההתייקרות לאחרי שבועות, מחירי המוצרים של ענקיות מזון עלו החל מחצות. בין החברות שמוצריהן התייקרו אסם, שטראוס, מעדנות וטירת צבי. גם מחירי המזון לתינוקות עלו, כשמטרנה וגרבר הודיעו על עליות מחירים

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הממשלה אומנם הבטיחה ישועה אבל לא קיימה את התחייבותה. במקום זאת, ראינו שוד חמדני ומזעזע של הקופה הציבורית, גישה גזענית, כוחנית, אנוכית, סחטנית ורודנית, סרבנות נכלולית לפשרות, והסתבכות מדינית רצינית.

למה במקום לטפל בבעיות הרבות של האזרחים במדינה הכנופייה בעיקר מתאמצת לחלץ פושע סידרתי מהרשעה ולבטל את הדמוקרטיה?

מה לגבי שבועת הנאמנות שניתנה והחובה לשרת את הקהילה? האם הממשלה הזמנית בוגדת בחובתה והבטחתה? לא בטוח שהציבור ישמח להבין שהכזבן הסידרתי מימין הוא מזיק נכלולי שאינו אמין.

הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה יכולה לסלק את הכנופייה ולמנות במקומה הנהגה ראוייה. בלי זה, כנראה שתבוא לנו מהומה אזרחית, מדינית וביטחונית שתהייה קצת פחות נעימה או שקטה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי מנהל כנופייה. קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה זו בעייה. קישור למאמר בשם- דגל שחור מחייב לעצור.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר


דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “מבחן התוצאה חושף בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן