דגל שחור מחייב לעצור

דגל שחור מחייב לעצור

כנופייה עבריינית ורודנית גורמת לצה”ל להסתבך בצורה מישפטית ובינלאומית, וזו צרה רצינית. למה הממשלה פועלת בצורה שאינה חוקית? מדוע צריך להזיק למדינה העברית להפוך אותה לפושעת פלילית?

ציטוט:

אחרי העתקת חומש לאדמות מדינה: בצה”ל חוששים מהקמת התנחלויות נוספות.

לדברי גורם ביטחוני האור הירוק שניתן על ידי שר הביטחון יואב גלנט לפעילות עלול להוות תקדים להעברת התנחלויות דומות, בין היתר של שא-נור. “מדובר בפעולה לא חוקית למרות שמדובר בהנחיית דרג מדיני”, אמר הגורם. “המצב שנוצר מביך – מעמידים את צה”ל במשבר משפטי.

ציטוט:

החלטה 2334, שאושרה במועצת הביטחון של האומות המאוחדות ב-23 בדצמבר 2016, קבעה שההתנחלויות הישראליות בשטחים שנכבשו בשנת 1967 בגדה המערבית ובמזרח ירושלים, המכונים על ידי מועצת הביטחון בשם “השטחים הפלסטיניים הכבושים”, אינן חוקיות.בהחלטה תמכו 14 מתוך 15 המדינות החברות במועצת הביטחון, תוך הימנעות של ארצות הברית, אשר נמנעה מלממש את זכות הווטו שלה במועצת הביטחון.

ציטוט:

ארה”ב גינתה את העברת הישיבה בחומש בניגוד לחוק: הפרת התחייבות לממשל.

הממשלה התירה למתנחלים להעביר הלילה את הישיבה ממיקומה הקודם בניסיון להכשיר את המאחז – בלי היתרים, בניגוד לעמדת מערכת הביטחון וחרף הביקורת הבינלאומית. גנץ: זה מהלך שמעיד על העדפת הפוליטיקה על פני הביטחון.

ציטוט:

פקודה בלתי חוקית בעליל היא פקודה צבאית שברור לכל אדם כי אינה חוקית, וציות לה הוא עבירה פלילית, ולכן אין לציית לה. על החייל שקיבל פקודה כזו, לסרב לציית לה כאשר היא ניתנת לו, ואם ציית לה – חלה עליו אחריות פלילית לתוצאות מעשיו.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, פושע סידרתי גורר מדינה שלמה לבעייה, וזו טעות קשה ויקרה. הנאשם בפלילים נמצא בניגוד עיניינים ומאוד מזיק למדינת היהודים. יש בירושלים שופטים? הם ישנים או סתם אוהבים עבריינים סידרתיים שנאשמים בפלילים, מצפצפים על החוקים ונימצאים בניגוד עיניינים?

לפי ההגדרה של פקודה שאינה חוקית בעליל צריך שהיא תפר חוק קיים וידוע, במודע או בכוונה רעה. החלטת האו”ם לגבי האיסור לבנייה בשטחים כבושים ידועה לנו מאז שנים, ולפיכך אין שום סיבה שצה”ל יציית לפושעים שהם במקרה גם פוליטיקאים עם אישומים פליליים.

קישור למאמר בוואלה קישור למאמר בהארץ. קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- עיתון ברשת והחזון לציון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “דגל שחור מחייב לעצור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן