בגידה בחזון המדינה זו בעייה

בגידה בחזון המדינה זו בעייה

כאשר קבוצה מאמינה בכל ליבה בחשיבותה וחיוניותה של מטרה משותפת, כזו שלדעתם תועיל לקהילה, מאוד קשה לעצור אותה, בגלל שהיא מגובשת ונחושה.

למעשה, בצורה זהה פעם הוקמה בארץ הקודש מדינה דמוקרטית ושוחרת שלום חדשה. זה לא היה קל או פשוט בהתחלה, אבל הציוניות והציונים לא וויתרו, באו בגלים, יבשו יתושים, לחמו בביצות בעזרת תעלות ואקליפטוסים, וגם התמודו עם אוייבים רשעים. כל זאת נעשה בגבורה והקרבה רבה כדי שיהייה בית עצמאי, שוויוני ובטוח ליהודים, גם למשתמטים שבעיקר יושבים וממלמלים תחינות למרומים וסוחטים מאחרים.

יש מעודדים עצמם באימרה- עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה, וזה עוזר מאוד, בערך כמו לשרוק נעימות מרגיעות באפילה. מי יודע? יתכן שזה עניין של אמונה, טפלה או לגמרי כשרה. ללא קשר, האומה לא תוותר על חזונה אפילו אם עבריינים קמים עליה לכלותה כדי לברוח מהרשעה וישיבה מאובטחת במתקן כליאה.

ציטוט:

חומש היא אבן הפינה למדינה הדו לאומית. זהו קץ החזון הציוני.

עד כאן ציטוט.

חזון הציונות נמצא כרגע בסכנה בגלל כנופייה מזיקה. במגילה שלנו כתוב שנבקש שלום, נקיים שיוויון ונחייה בביטחון ללא מדון ויגון. במציאות, במקום משיח אנו רואים שמתקרב אסון. איפה כתוב שחשוב לקדם מדון?

למרבה הצער, העקרונות הלאומיים של המדינה שהוקמה בדם, יזע ודימעה כנראה לא מקובלים על העבריינים המסוכנים שלבינתיים, ועל אף ניגוד העיניינים הזועק למרומים האילמים, עדיין משום מה יושבים בשילטון וגוזלים המון מזומנים בעבור השותפים הסחטניים והחמדניים, ממש בלי לעשות חשבון.

כידוע ליודעות המלומדות וליודעים הבקיאים בתורה, החטאים המתוארים לעיל לגמרי אסורים ופסולים. מצד שני, יתכן שחוטאים סידרתיים מצפצפים על החוקים, לא משתלטים על יצרים גזלניים וחמדניים כגיבורים מאופקים, ועושים כל מה שהם רוצים כאילו אין אלוהים. כמובן, זה ממשיך עד שהם נחשפים, נעצרים, נענשים ומתחרטים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- דגל שחור מחייב לעצור.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “בגידה בחזון המדינה זו בעייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן