הצבא מבצע הוראות מההנהלה

הצבא מבצע הוראות מההנהלה

מי שפעם נראה כדמוקרט ציוני והתגלה כאדם נצלני, חמדני, כוחני וחרמני כנראה מנסה לסייע לפושע סידרתי עם סיבוך משפטי ואחריות לאסון לאומי.

לדבריו של העבריין שלא כבש את יצרו, הצבא לכאורה לא הצליח בקרב, והאחריות היא כביכול היא על מפקדיו.

ציטוט:

חיים רמון נגד הרמטכ”ל: “הגיע הזמן שייקח את האחריות ויתפטר”

השר לשעבר מתח ביקורת על תפקוד הדרג הצבאי במלחמה בעזה, וקרא לרב-אלוף הרצי הלוי לסיים את תפקידו. “אחרי חצי שנה, לאור כל מה שקרה, זה הרגע. אם זה יקרה, תהיה תגובת שרשרת גם בדרג המדיני”,

עד כאן ציטוט.

במציאות, עבריין מסוכן העביר המון ממון לאירגון טרור רצחני, התעלם ממיכתבי אזהרה ששלח אליו הצבא הישראלי, זה שעל פי חוק חייב לבצע את מה שמורה לו הדרג המדיני. אם רפיח לא הותקפה, למשל, זה רק בגלל שלא הגיעה מהממשלה הוראה שהצבא מחוייב לציית לה.

הדבר היחיד שהוא נכון, אמיתי והגיוני בקישור למטה זו האמירה שחלילה האחריות לא תיפול רק על הצבא ותבוא דרישה ציבורית לבדוק גם את התנהלותו של הפושע, זה שגרם לבעייה, העביר ממון לכנופיה שגרמה לנזק נורא, ולא מנע אותה על אף האזהרה.

כאמור, הצבא מבצע את הוראות הממשלה, וזה החוק במדינה. מסיבה זו, אם יש בעייה בהשגת מטרה זה בגלל ההנהלה שלא נתנה הוראה, לא בגלל מי שמחוייב לציית לה.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן