הרשע זכה לחשיפה

הרשע זכה לחשיפה

ברוב הדברים אפשר למצוא צדדים חיוביים ושליליים, ואלה בעיקר תלויים במה שהצופים חושבים או חשים.

הנה למשל, כשמתקיפים, טובחים, רוצחים וחוטפים יהודים, כולל נשים וילדים, הסרטונים הם עצובים, מזעזעים ומקוממים. חוץ מזה, לגמרי ברור שהחטאים המוצגים הם פסולים ולא אנושיים.

האומה שכבר מספיק סבלה יודעת שהאימרה העתיקה- “בכל דור ודור” לא רק מתייחסת למה שפעם היה אלא למציאות המרה. מצד שני ואולי קצת לשפר את ההרגשה, חשוב גם לזכור את הפסוק- “הקם להרגך”, וזה בדרך כלל פותר את הבעייה.

אז מה הטוב שניתן למצוא ברע?

עם בוא התקיפה האומה מייד הפסיקה את המהומה הפנימית והתייצבה כאיש אחד להגנת המדינה היהודית. לאחרונה הייתה סכנה לאחדות בין השבטים, היו ויכוחים ודגלים, אבל עכשיו כל הישראלים מגובשים, מאוחדים, זועמים, כואבים ונחושים.

העולם בדרך כלל חש צער וחמלה כלפי אלה שזועקים לעזרה בגלל חוסר צדק משווע, פשע ורשע. עד היום היה מאמץ זדוני לספר שאנו לכאורה כובשים אכזריים וחסרי רחמים. השבוע האמת התפוצצה לכולם בפנים.

ציטוט:

בעולם נדהמו ממתקפת הפתע של חמאס: “11 בספטמבר של ישראל”

סיפוריהם המזעזעים של הנרצחים והנחטפים הובלטו בסיקור העולמי, שעסק גם בהשלכות האפשריות של המלחמה על האזור כולו. בנוסף לכך, הם הבליטו את המכה הקשה שספגה תדמיתה של ישראל “הבלתי-מנוצחת”.

עד כאן ציטוט.

בזכות ההתקפה הרצחנית על מדינת היהודים מאז כמה ימים לכולם ברור שהטרוריסטים הם פושעים מסוכנים, ושאנו סובלים מרדיפות והתנכלויות כבר המון שנים.

אומנם, תדמיתנו הקשוחה קצת נפגעה ואבל כבד נפל על המדינה, אבל בעולם יש הבנה ותמיכה, והפרק הבא יראה בצורה די ברורה שמי שקם על האומה העתיקה הופך להיסטוריה מלאת חרטה.

זה לא שאנו נהנים ממלחמה, שהרי שלום זו מיצווה חשובה, אבל לפעמים אין ברירה.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן